Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
:) långkallingar hoppas jag att jag slipper har på mig. Jag räknar med att min "fodrade kjol" står emot ev kyla :) . Vad gäller skor så ska jag ha mina sidenskor no matter what!
IOR1 det va tidigt... går o funderar på om det inte vore dags o boka in det... kanske på tiden :D För övrigt har vi äntligen bokat bord o stolar. Hoppas hitta billigt tyg till dukar och servetter så jag kan sätta i gång o sy snart.
Förresten, vad ska ni ge i morgongåva? Jag funderade på secretbox men börjar få andra tankar, känns inte som om det hinns med riktigt...
Måste beställa dotterns klänning... o min cape. Men har fortfarande inte hittat DEN, tänkte jag skulle ha den på mig under vigseln, ska ju vigas på vår loge.
Nån av er som ska ha, har ni kanske bilder eller länkar?
gumsigos: jag ska ge en secret box i morgongåva. kom på att jag ville det fast jag var tveksam först. Fotade mig igår hos en hobbyfotograf (på ett hotellrum) å ska fixa album i helgen och sen välja vilka bilder jag vill ha. tar ju inte många dagar att beställa bilder på nätet. Kunde inte komma på nåt annat, billigare som skulle kännas extra speciellt. M2b fyllde år förra veckan så då tog idéerna slut... :)
har varit inne på att ha en cape men hittar ingen jag gillar... nu är jag inne på att sy upp en bolero med långa ärmar.. är det sedan snö ute ja då har min granne en cape som är lång ooch vintrig.. kan ha den isf..
Jisses vilken lång tråd detta har blivit...
Jag kan då informera om att jag bokat kyrka till den 6 oktober 2007, men jag kanske inte får vara med på denna tråden då ;)
Andie - jovisst är du välkommen.... men på egen risk... fniss fniss...
Jag vet inte om jag ett år i förväg skulle våga läsa hur folk som hade runt en månad kvar härjar som galningar.. ha ha...
Själv har jag 1 månad och 10 dagar kvar... till dagen B 28 oktober.... ujuj.....
Fast läget är nog faktiskt under kontroll!
viktualia:
Jag är halft hysterisk idag men det är mest för att jag har bokat kyrka, präst och festlokal.
Lycka till.
Linnea J
Har du hittat nått bra mönster på bolera med långa ärmar?
god kväll tjejer!
hsr prcis kommit hem igen efter återigen en in&out operation till Falun. Denna gång provsminkning oc allt såg fint ut - tills hon tog fram det rödorangea läppstiftet "för att annars tappar du hakan, eftersom du har så stora ögon". Jag såg ut som clownen Manne... Jag PASSAR verkligen inte i läppstift!! Ska försöka övertyga henne om att det verkligen inte blir bra... För det känns som att man ändå vill se ut som sig själv även fast man är proffsminkad.