• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Kajza

viktualia: vad ska ni ha för tårta? form och tårtställning? dekoration? det måste ju finnas nåt sätt att "lura" din m2b så att han tror att han inte vill ha nån topper! :) Han måste ju inse att det blir för mycket!!!

• viktualia

Sov gott och härja ordentligt här imorgon... jag kommer inte åt nån dator förrän imorrn kväll, ska till hufvudstaden minsann!
  • Kajza

hihihi, viktualia, vilken söööt caketopper :)

• viktualia

fniss.. är man BT-beroende så är man.. jag hann hit en sväng.. och japp! den är riktigt söt...

min m2b och jag kom på en idé - om man sparar på den där pinalen så kan man ju ta fram den varje gång man firar bröllopsdag och sätta den på tårtan man äter då. (garanterat bara smörgåstårta i så fall). Smart va?!

...eller blir det bridezillavarning nu, nenne??

• nenne78

det var du som sa det...

• nenne78

men jag måste ersänna att tanken har slagit mig med. Herregud vad jag fick mycket gjort igår kväll! Gjorde en gästbok, fixade klart bordsplaceringskartan och la alla namn i bokstavsordning samt pillade lite till med festprogrammet. OOOHHOHOHOHOH!
    I helgen ska vi hämta våra kläder samt träffa toatsmadamen över en middag. SKOJSIGT VÄRRE! Måste jobba hårt nu så at tjag snart kan gå hem, min hosta och rinnsnuva tar knäcken på mig!

• Tilly78

Jag måste få fråga er hur ni gör den stora bordsplaceringskartan som man ska sätta någonstans så att alla kan se.
    Klistrar ni hop flera A4 eller finns det någon annan smart idé?

• nenne78

Tilly
    moaahahaha! Min karl har en stor plotter på sitt jobb så vi gör den direkt i A2. Vi har iofs affischskrivare här på mitt jobb med men det är lite overkill. Har du ingen kompis som jobbar på någon konsutlfirma eller liknande?

• lana2810

nenne - hur gjorde du er gästbok? *nyfiken*
    Sambon ville visst absolut ha en. Ännu en detalj jag inte tänkt på. Har en känsla av att många missar gästboken. Har du några bra tips?
    För övrigt ska jag hem och röja och fixa fint i gästrummet. Det kommer nog bli övernattare till helgen. De kommer kl 11 på lördag och tar mig och jag är sååå lurad.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5