• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

placering i kyrkan är vansinne enligt mig. däremot kan man ha "infösare" som berättar var man ska sitta och uppmuntrar till att sitta långt fram... folk får väl packa ihop sig om det blir trångt.

önskar att jag slapp caketoppern... urlöjligt enligt min mening.. suckar....

• nenne78

vi ska ju egentligen inte ha en tårta, och jag kan hålla med om att det är lite overkill, men nu har jag iaf en...

funderade lite på vad som är kvar att fixa och det är en hel del, faktiskt! GAAH!

• lana2810

Du har nog rätt. En infösare känns naturligare.

• Fru Brorsson

Gillar inte heller caketopper. Tycker det är fult rent ut sagt....

• Kajza

stället vi ska vara på, som även gör vår tårta har caketoppers till utlåning! Ska kolla på dem dagen innan bröllopet för att se om det är nåt att ha men rent spontant känner jag att det är en överflödig detalj!

• viktualia

Caprea - superläckra! Snö of Sweden är en av mina favvisar! Och tiaran var också cool!

Kajza - det har vårt kondis också... men URK vad kitchiga de var... blä... min m2b envisas... nån med bra motargument?!?

• caprea

viktualia, ser det dumt ut då att matcha strass och glasstenar? fast de e väl ingen mer än jag som tänker på de ändå kanske?

• caprea

tycker om dina åsikter ikväll :)

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5