Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
lana
jag har gjort en ungefär likadan som den jag hittade här:
brollopstorget.se/Forum-1-23/m1831340.html
Ska skriva ut den på jobbet här och binda in den. den blir tokbra tror jag! Köpte först en från Adlibris men den kändes lite tam (även om den också var typ "mina vänner" bok) och jag gillar att fixa trycksaker så jag får väl ge bort den jag köpte i julklapp eller nåt.
Tack Nenne! Verkligen klockren idé. En sådan är nog lättare för folk att skriva i än när det bara är tomma blad. Har möjligen inte dina resursen vad gäller tryckeriandet, men de finns väl de som lever på sånt om man skulle ta hjälp. Om jag nu gör någon... Förvånad äver mig själv att det är en tanke Folk tyckte våran enkla inbjudan var fin och superpysslig, så jag kanske är mer kreativ än jag vill erkänna.
lana
visst är den fin! Vi anpassade den efter oss med de här valen de skulle kryssa i. Jag tro att det får folk att le lite grann i alla fall. Och tycka att det är tyyypiskt oss.
Man måste vara kreativ om man gör inbjudningarna själv, eller hur, annars hade du ju köpt färdiga. Dold talang som nu kommit fram, kanske?
Rätt tänkt nenne att anpassa efter er. Det verkar vara det som folk gillar så mycket med våra inbjudningar - som faktiskt var oerhört enkla - att de var så mycket "vi". Jag får nog jobba med ett annat typsnitt, andra bilder, andra frågor och "bonna" till det lite om jag ska kopiera den här idén.
Oj! Jag låter verkligen superkreativ
haaaahahaha! eller hur! Jag hoppas att hela vårt bröllop blir väldigt mycket oss! Nu anstränger vi inte ihjäl oss men det är ju lite vi också...
Jag hittade vår variant av servetter på NK. Himla tur att vi är så rika. 12 servetter för 55 kr... det blir mycket pengar för 100 st...
Jag DÅNAR...
Jaja... caketoppern är på väg med post och jag är nöjd över de fina servetterna...trots allt...
sover ni allihop... eller ve och fasa.. jobbar ni?!??!
:D
jag jobbar faktiskt men kastar ett öga på bt för att hålla mig uppdaterad. Ikväll ska jag på kurs och kommer inte hem förrens på lördag 2000. Hur ska jag klara mig utan bt?!?
sjukt dyra servetter förresten! Är de av guld?! ;)