• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • caprea

ja... hur hinner man egentligen...? jag pluggar heltid, jobbar 25% och planerar bröllop!!! ahhhh! sjukt... men de går.

vi kommer ha ett alkoholfritt bröllop så inga bekymmer med dessertvin =)

poser bestämmer vi inte till punkt och pricka innan, blir lite stelt känns de som, men kommer ha med idéer till fotografen...

idag ska jag göra min provuppsättning med tiara o slöja o allt =) oxå göra placeringskorten- sen kan man bocka av lite till :)

• nenne78

vi skippar efterrätsvinet eftersom våra familjer inte har en aning om vad det är ens... pärlor åt svin, hahaha!
    Igpr bokade vi vår minibröllopsresa, det blev köpenhamn! Bra pris, kort flygtid och vi förstår menyn (men inte vad de säger, så lite exotiskt blir det ju).

Fotografen har en hel del idéer så jag litar på honom, tänkte bara skriva ner lite grejer om vad han inte får missa...

nu drar vi på stan, tjolahopp!

OH! Förresten, lönnen utanför är otroligt vacker så det kommer att vara sååå fiiiiint om 2 veckor! *weeeeeeeeeeh*

• viktualia

nenne78 - smart med Köpenhamn. Undrar just var vi hamnar och när.... fortfarande en gåta... hm... å andra sidan känns det som att man har tusen andra frågor att fundera över så det gör inte så mycket att reseplaneringen fortfarande står still. (min kära m2bs tjänsteresor är inte kända för att ske med jordens framförhållning... så det är ingen idé att bli upprörd...(och det handlar alltså om NÄR i november han ska till Spanien, vilket alltså styr när vi kan åka på bröllopsresa ))

• Linnea J