Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
å tack för ditt stöd, Vickan! Jag hoppas ju att jag kanske bara får antibiotika och att det inte behövs opereras ellernågot annat läskigt. Kul att lukta varböld ur munnen på den dagen ALLA vill prata med en. Min stora skräck!
fy f..n vilken skräck med varböld i munnen... sånt kan ju ta tid att läka... berätta hela storyn för tandläkarn så att du får vettig behandling...
kan inte du maila över dina allsånger... TÄNK om du hittat nån schysst som jag missat?!?!? pratglad@tjohoo.se
självklart, jag är hos svårföräldrarna nu, men ikväll kan jag göra det.
Och jag har inte stavat fel ovan
åhå.. hänger på BT från svärisarnas dator.. hi hi hi
det där med allsånger: Antingen hittar jag sådana som jag (väldigt musikintresserad) inte kan melodin till eller så har de som sagt använts på något av de senaste bröllopen...
14/10
Nu är nästan allt klart. Bara lite småpyssel kvar, festprogram, menyn och så. Fast när man jobbar heltid och pluggar 75 % så finns det inte så mycket tid till övers. Tack och lov har jag blivit beviljad semester, så jag är ledig två veckor innan bröllopet för intensiv slutspurt.
näpp, det är vår dator. Ligger på kökssoffan och tittar på svårmor som gör lunch. Trådlöst bredband och laptop, halleluja! Det ska va gôtt å leva!
Svarta
du verkar ha superkoll! Skönt att vara ledig så pass länge innan, jag har bara tagit en dag ledigt... Men det kanske är innan man skulle carit ledig längre... Hm.
kökssoffa och laptop lät trevligt! själv halvligger jag i soffan med laptopen i knät och försöker förstå om min m2b vill umgås eller om det är ok att jag hänger här just nu.. ha ha ha...
jag tänkte också bara ta en semesterdag innan bröllopet... har skrivit en ganska detaljerad logistikplan och det borde inte behövas mer än en dag till att genomföra den...
7
Viktualia
min m2b byter olja i bilen så jag har fri surfning en halvtimme till.
Det vore intressant att få se dina listor Du verkar också ha sån sjukt bra koll på allt! Vi kanske kan tradea allsång mot planeringslistor? HIhihihi!
nenne... japp det kan vi göra! fast mina logistikplaner finns bara på papper.. men en lagom seg söndag som denna kan jag nog skriva in dem i datorn....
du kan få instruktion till toastmaster och serveringspersonal också....
JAPP, jag tror på fullt allvar att jag har koll på läget. Men jag har ju också en viss erfarenhet av festplanering - som tur är!
Hur många av era gäster hade svarat en vecka innan osa?
Idag har vi 1 vecka kvar, men bara 20 av 62 bjudna har svarat. Känns lite oroande o deppigt om man säger så...