• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Tilly78

Ja, riktigt dåligt av DUKA!! Jag hade också blivit sk-t sur!!
    Vi skulle idag ha en lektion till vår brudvals (som inte är en vals utan en foxtrott)kl. 14.30. Vi tog båda ledigt från jobb, körde dit och väntade i säkert 10 min. Men dansinstruktören dök inte upp. F-n vad sur jag blir!! Här har man fixat ledigt från jobb och kört dit så är han inte ens där...

• nenne78

mäh! har du fått tag på honom nu?

• caprea

Tilly 78- meh! va pissigt!

usch... här är min att göra lista:
    checka av musiken
    beställa bakelser(ska ringa snart!)
    beställa porslin, dukar
    vigselprogram
    godisbordsansv. ska utses
    se ut fotoplatser
    ha vigselsamtal med pastorn
    checka med brudföljet
    ringa fotograferna inför en sista check
    hämta klänning
    hämta ringar
    göra "första hjälpen låda"
    finslipa bordsplacering
    gästpresentation
    fixa visum
    stolar till kyrkan...

bläääää det e ju massa!

• lana2810

Tilly - oh vad arg jag hade blivit !
    Påminner mig om att jag måste tjata på sambon att träna mig på vals (ja, i vårt förhållande är det HAN som kan) - men vi får lämna bort hunden först. De få gånger vi gett oss på att öva har byrackan blivit vansinnig. När han väl förstått att han inte får hoppa på oss, sätter han sig och ylar.. - och då kan inte vi hålla oss för skratt

Caprepa - ibland är listor uppstressande. Många saker på din lista är ju inte så stora. Beta av några av de mindre (samtalen och så) och vips så har du en kort och behaglig lista
    -säger jag som envisas med att tro att det är låångt kvar och inte alls så mycket att göra...

• nenne78

nu har jag pratat med min syrra så nu har vi alla solosånger klara, yeeiii! Måste bara bestämma oss om en utgångslåt så är vigselprogrammet klart. (förutom att jag måste printa ut dem...)

I helgen ska vi hämta ut kläderna *weeeeeh*, träffa vår toastmadame samt se ut fotoplatser i Sundborn. Vilket inte borde vara så svårt (idyll!) men bara för att man tror det så blir det väl inte så.

• Gumsigos

usch ja börjar få smått panik när ja läser vad ni har kvar o göra o tänker på va vi har kvar...

hur hinner ni både jobb o planering o annat??

• Gumsigos

Har ni funderat på hur ni ska ta korten, hur de ska se ut vilka poser och så?

• viktualia

hur hinner ni både jobb o planering o annat??
    Det undrar jag med..... ha ha...

Fotograf - vi ska träffa vår fotograf om några veckor för planering av poser och sånt. De antecknar frenetiskt DÅ och sen finns det ett körschema till den stora dagen - det känns tryggt!

• viktualia

huvudbry just nu: Val av viner... särskilt efterrättsvin är svårt... håhåjaja... nån mer som kämpar med detta?

(använder Systemets och Tastelines tips på nätet och får väl övergå till att plöja de senaste årens Allt om Mat också... hm....)

• viktualia

(vill inte fråga cateringfirman eftersom vi inte ska köpa dricka genom dem...)

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5