• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Brorsson

21

Har så dålig koll på vilket datum var och en gifter sej på. Det är ju väldigt snart för oss alla. Kan man inte göra så att man börjar sitt inlägg med att skriva datum. Jag gifter mej den 21 som jag skrev här ovan. Är lite kul att veta, när ni skriver om vad ni har kvar, vad ni gjort osv. osv.

• Fru Brorsson

21

caprea

Inte långt kvar för dej! :) Jag har 4 veckor idag och jag börjar bli lite smånervös. Kan inte föreställa mej hur det känns med två veckor kvar! :)

• viktualia

28/10

nu har vi även reviderat vår budget... håhåjaja... vi har nog koll på de flesta kostnaderna nu och som det ser ut så drar vi över ca fem tusen i en budget som låg på 60 tusen från början. känns helt ok, inte så otippat att det skulle bli lite mer..

• Fru Brorsson

21

Är så irreterad över att jag glömde köpa genomskinligt nagellack. Hade behövt det för att kunna klä ljusen i sidenband.

Har bokat tid för nagelförlängning. Ska bli väldigt spännande! :)

• Selly

Vi gifter oss den 14:e, inte länge kvar nu! Huu :) Vi har en del kvar att fixa!

Vart ligger ni i planeringen som ska gifta er då?

• caprea

näe verkligen INTE långt kvar- jag blir tokig! vi har inte beställt porslin ännu!!! shit vad ska folk käka på lixom?

• nenne78

7
    inte långt kvar och jag har tandvärk som f*******n! En visdomstand som är inflammerad eller nåt (på väg upp) och jag kan knappt svälja eller gapa för det gör så ont! Det började redan i onsdags och har bara blivit värre, och Ipren får man ju inte tugga mer än 3 ggr per dag så jag längtar till imorgon så jag kan åka till tandläkaren! Kul om jag måste göra ågot så jag bara kan äta soppa på bröllopet, hur dålig tajming som helst!!

hur som helst var vi och käkade hemma hos vår toastmadame igår kväll. Trevligt trevligt!

• viktualia

28
    men stackars dig nenne! snacka om taskig tajming! som sagt... att på ett eller annat sätt vara sjuk på bröllopsdagen är nog min värsta nojja just nu..

annars pågår festprogramstillverkning... hm... än så länge på lågvarv....

• nenne78

jag har förhoppnigsvis bara hittat allsånger som jag inte sjungit någon annan gång Men det är lite pilligt och de där gästförklaringarna tar tiiiid och jag får fnatt på dem snart förman vill ju att alla ska tycka de är bra. Men sen har vi inte så mycket annat i festprogrammet för gästerna ska ju förhoppnigsvis ha fullt upp med att prata med sin bordsgranne

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5