• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

är det någon här som gjort ett tidsschema över dagen än? Tänk om man skulle glömma nåt. Vadå bil till kyrkan? Det skulle ju du fixa??

• lana2810

Apropå tokrik. Här är en med rejäl ångest.
    Sambon tyckte jag skulle ha lite fina underkläder när jag köpt en så fin klänning... Var på ett sådant där ställe med sammetsfåtölj och suverän service idag. Blev så impad så jag frågade inte vad det kostade. Sambon blir nog nöjd , men jag vågar nog inte berätta vad jag betalade.
    Jag vill inte höra ett ord till om att viktualias servetter var dyra och fastän jag tycker att du nenne gör vettiga prioriteringar, så i den här stunden känns det skönt att vi gör mycket själva så att vår kuvertkostnad är låg.
    Inte för att gästerna vet hur jag ser ut under, men ändå... och sambon - eller jag menar maken - lär väl vara för trött när han får se dem...

• brud 06 okt fd.Blir fru 07

Ja om en månad får jag säga ja till min sambo =))))

• Anna25

lana 2810: Vet hur det känns, jag lade också mycket pengar på underkläder... Får se till att använda dem sedan bara... betalde och såg glad ut

Precis en månad kvar för mig också! Och det som känns skönt är att vi ligger bra till i planeringen! Men man blir väl ändå stressad mot slutet antar jag... Just nu längtar jag bara! Längtar så efter festen men också efter att få leva som fru och bröllopsresan...

• Anna25

Psalmer har vi 411, 84 och 289, samt solosång, överraskning

Någon som ska bygga naglar? Dum fråga kanske men hur långa/korta naglar ska man ha när man kommer dit? Har aldrig gjort det förr...

• lana2810

viktualia -sambon träffade er präst idag. Han hade tydligen yppat att vi träffats över nätet, så att du vet. Varför han nu skulle berätta det ?!

• viktualia

det gör inget.. min präst/barndomskompis har nog rätt få illusioner kvar om mig.. ha ha.. och lär inte svimma av förvåning. han mailade respons på vårt vigselprogram igår och där var saker och ting i fel ordning.. snurr snurr... tur att han är världens snällaste och och har världens tålamod med mig.. men så har vi ju känt varandra sen vi föddes också!

annars i bröllopsplaneringen kan följande rapporteras:

- tid hos jurist för att fixa äktenskapsförord är inbokat.

- caketoppern anlände med posten igår... SÅÅÅ mycket större än jag hade gissat, men himla fin faktiskt! ångrar mig inte

- helgen ska bl.a. ägnas åt utkast till festprogram - då kommer div BT-trådar bland mina favoriter väl till pass

annars är det ju FREDAG och det är ju fantastiskt trevligt!!

• Tilly78

Anna25:
    Jag ska bygga naglar två dagar innan bröllopet. Har gjort det en gång tidigare och det blev jätte bra!
    Man kan ha precis vilken längd som helst när man går dit. Mina är MYCKET korta och väldigt sköra. De bara bryts hela tiden.
    Lycka till!

• Magda84

Tilly78: vad kostar det för dig att fixa naglarna?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5