Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
ak76 - där har du en poäng! fast jag skippar det ändå....
nenne- jag är INTE pysslig.. vill köpa en färdig..
Ska till Sthlm imorgon så det vore bra med tips... får nog efterlysa det ordentligt!
Ha, ha... jag tror helt klart att min möhippa blir på lördag. Min blivande är inte hemma och min syster ringde mig i dag och ville att jag skulle följa med henne och mina föräldrar ut och segla tidigt på lördagmorgon. Det är ju bara tre helger kvar innan bröllopet så jag känner mig ganska säker på att det blir nu på lördag + att hon har försökt dölja det med en massa mail om att hon inte vet vad hon ska göra på lördagkvällen m.m..
Tilly78
hihih, hoppas det blir på lördag!!
Jag drömde att jag visste exakt när det skulle bli och i drömmen f ö r s ö k t e jag verkligen attt låta överraskad. Oh. nämen är NI här. kul. :-I
Fast jag anade också när det skulle vara (på riktigt) och trots det så blev jag grymt överraskad ändå eftersom de hade gjort på ett annat sätt än vad jag förväntade mig... jaja... Lite avundsjuk är jag på er som har det kvar!!
Jag har nog hittat den buketten jag vill ha med liljor. Vad tycker ni om denna?
groups.msn.com/tillyochhenke/blommor.msnw&PhotoID=80
väldigt vacker och ändå något nytt!! Superfin!
nenne.. vi kommer troligtvis att ha all you need is love när vi går ut men har inte pratat med kantorn än.. annars tar vi den på gitarr då han som kompar solisten kan den.. häftigt tyckte han!
presenterar stolt vår caketopper av porslin som kommer att ha en självklar plats nånstns i lägenheten..
www.romance.se/senet/index.aspx&Lang=sweden&PId=989026
den är rätt så dyr..425:- men de andra vanliga som från samma ställe kostar ca 200-300:- har jag för mig..
jag räknar med fullsatt kyrka den dagen!! hihihihi.. jag vet att flera på jobbet kommer och att mamma och pappas bekanta kommer at ttitta.. kyrkan är inte stor utan lagom för oss så den blir nog ganska full.. kul tycker jag!!
hm... Linnea den var verkligen jättefin.. men 425 spänn... NÄE.. jag klarar inte det.. och alla andra från samma ställe var alldeles för kitchiga för min smak... *suckar*
Får väl be nån scoutkompis tälja en....
Caketopper har vi inte diskuterat, men jag ser inget behov av det. Dessutom kommer vi ha en tårt- och dessertbuffé, så jag vet inte riktigt vilken tårta man skulle sätta den på.
Vad gäller kyrka vet jag inte riktigt vad vi tänkt på. Vi har väl bjudit ungefär så många som man kan klämma in om man inkluderar läktaren. Nu börjar en massa arbetskamrater förhöra sig om klockslag och plats. Jag hade inte räknat med att de skulle åka 7 mil enkel resa för att kika. Vi valde församlingens pyttekyrka framför den gigantiska för charmen och närheten till festlokalen - kanske inte jättesmart.
Vad tycker ni om placering i kyrka? En kompis till mig med liknande problem gjorde så för att de bjudna skulle få en plats, och för att det inte skulle bli tomma ströplatser. Jag tycker det är lite mysko, lite att rangordna gästerna, men det har ju en poäng.