Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Jag är forfarande jätteförkyld, mår nästan värre än igår. Och chefen som ringer och tjatar om när jag ska komma och jobba! :(
nenne78
Vad kul med provsminkningen !!! Hoppas att du blir nöjd. Jag var i väg för 2 veckor sedan och gjorde provuppsättning och provsminkning och det var super kul.
Var ett tag man såg denna. Hoppas jag fick med den senaste!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Alekto
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille, secret_bride
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima, princess19
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo, Helena R, lana2810
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07 ,
vickan
låter supermysigt och pampigt! Kör på!
förresten tjejor, hur gör ni med skor?
Det kanske blir klaffsigt och då är det ju inte kul med vita sidenskor i geggamoja... Har ni ombyte och när byter ni om? Jag tänkte ha kängorna på mig (Meindl - Viktualia - fyi ;-D) när vi fotar men de kan man ju inte klampa in mde i kyrkan direkt. *fnissar* men det skulle iofs vara typiskt mig. Och om jag dessutom har dunjackan på så är det ju klockrent...
skor: om det blir s k i tväder tänker jag ha vanliga promenadskor när jag är ute och byta om när jag kommer in. skippar lundhagskängorna i alla fall...
mina promenadskor är för låga för min klänning, men jag gissar att jag i läge av slask och jox ändå vill hålla upp klänningen ordentligt, så då är det lika bra att ha schyssta skor.
(min m2b som är traditionell och romantisk av sig kommer DÅNA när han ser att jag har vanliga dojjor.. men det struntar jag i)
jag har iofs ett par sneakers i GULD (HAHA, det ni!) men som du säger så är de lite lägre... Får lyfta klänningen högt. Hade iofs en kul bild som jag tänkte att vi skulle ta, där vi hoppar i en lövhöv och jag har kängorna på mig... höhö!
sneakers i guld är väl en strålande lösning (om utrycket tillåts...hi hi)
Och hoppa i lövhög med kängor - det låter väldigt mycket DU och då är det ju strålande igen!
Plocka fram 20 hålskängorna kanske inte är helt fel! :)
då passar det ju med mina ullfrottélångkalsonger som jag fick i 10-årsdagspresent...
Kolikoock *lockar på Mulle*