Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Tilma: Jag är 174 cm och vägde 65 kg = inget behov av att gå ner i vikt. Dock så slutade jag med godis förra oktober och gick ner ca 4 kg pga detta. Efter semestern (aug i år) så slutade jag med chips och kakor oxå vilket gjorde att jag gick ner ytterligare. Jag äter fortfarande pizza, efterrätter, annan onyttig mat och smakar enstaka godis när jag är bortbjuden men jag köper inte hem. Det känns bra att inte äta så mycket onyttigt och går bättre än förväntat. Jag kunde verkligen hetsäta hur mkt godis som hellst förut.
Jag är nog godisberoende, har försökt dra ner på sötsakerna, men det är svårt!
jag var tvungen att sluta HELT med godis, kunde inte äta bara lite, det slutade alltid med att jag vräkte i mig det som fanns. Nu när jag har vant mig av så kan jag äta bara en enstaka godis och sen stå emot men jag tycker att jag lika gärna kan vara utan godis helt, det är som att jag inte ser nåt nöje i att bara äta lite!
Ja visst är det så att man "måste" äta tills påsen är slut? :)
Önskar nån vädergubbe kunde berätta vad det blir för väder 21 oktober! :D
För de som är intresserade av hur det gick med min solspray så kan jag berätta att det blev bra! Dessutom har det inte färgat av sig på något! Har haft ljusa strumpor och trosor idag och de är helt i sin vanliga färg! Jag ska absolut göra det igen före bröllopet :D
intressant! mitt andra grubleri är om min hud skulle tåla sånt... är lite allergisk av mig... näee... jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra för att vara snygg på bröllopsdagen..
viktualia: jag provade den här www.sunspray.se/index.htm Det står att det är ovanligt med allergi men du skulle ju kunna prova på ett ben eller nåt först. Jag har lite småkänslig hud men kände absolut inget. Luktar inte ens äckligt! Avråder dock från att bara göra det inför bröllopet ifall du inte blir nöjd!
var köpte du den?!? *nyfiken*