• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

jag är blekfis och stolt! Solarium funkar inte alls på mig och ingen har sett mig bru förut så det vore en för stor chock som jag tänkte bespara dem.

• okt2006

Min syster gick på en sån där soldusch, och hon sa att det inte färgade av sig kläderna.

• Fru Brorsson

Jag är oxå en äkta blekfis. Är rödhårig och får inte ens en brun nyans naturligt. Det enda som är brunt är fräknarna... ;)

• nenne78

Tiima
    ja, och möjligtvis brunögat. *slänger mina röda flätor över axeln*

• okt2006

nenne78: vakta din tunga och vårda ditt språk, kvinna! Du befinner dig inte i "vad gör du när ingen ser"-tråden nu!

• nenne78

oh förlåt! haha, tänkte mig inte för... *skruvar sig på stolen med blossande kinder*

• Kajza

Jag får ångest av att sola solarium och jag antar att det krävs typ 5 solariebesök för att få någorlunda färg. Jag är rätt blek så jag vågar inte ligga så länge de första gångerna om jag ska sola solarium. Tänkte att det var värt att testa air brush. Många säger att det blir tokbra. Sånna där solduschar kan ju ge ett ojämt resultat så det vet jag inte om jag är så sugen på. Om det inte funkar så vet jag ju det i alla fall :) Skulle aldrig få för mig att testa för första gången dan före bröllopet.

• Tilly78

Vad kostar det att göra en sån där "soldusch"?

• Kajza

Tilly: Jag ska ju inte solduscha utan någon ska spraya mig för hand. Det kostar 350 :- för hela kroppen. Till bröllopet räcker det ju med överkroppen vilket är lite billigare. Soldusch är något billigare tror jag. Då står man i en kabin och trycker på en knapp vilket inte kräver någon personal :D

• Magda84

Kajza: håller sån brunfärg bättre än "soldusch" har nämligen hört många som "solduschat" och det har färgat av sig efteråt...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5