• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

Snygg blå Volvo S40 - är inte det en strålande idé?!? (dvs sambons bil...)..

jajaj.. inte något viktigt i min värld.. alltså i MIN VÄRLD....

...hm: insåg precis att jag nog får sätta mig med prinsen i helgen och gå igenom en "att göra lista" - så att han får några puckar i knät också!

• caprea

åh jag som skulle fått provsmak på våra bakelser idag och så hade de inte choklad hemma! så nu kanske kanske får vi dem imorrn...

M2b provade sina kläder igår... åhh va han va snygg!!! så himla perfekt! hade första vigselsamtalet igår med, jättekul :)

• Haapala

Hejsan alla oktoberbrudar!
    Jag har 4 veckor och 2 dagar kvar! Men känner mig lugn än så länge. Har allt inbokat ska skriva ut vigselprogram och festprogram samt göra bordsplacering. Annars är allt på banan. Ska hämta min caketopper om 2 veckor. Katarina på cakehouse har gjort den till mig. Min brudgum ska ha Hammarbys matchdräkt på sig. Han brukar skoja och säga att han ska gifta sig i den. Tänkte överraska honom med det. Dessutom om man ska vara petig är det nu rätt hårfärg på bruden och även brudgummen kommer att få rätt bimboblond färg på sitt hår. "han har så ljust hår att det ser vitt ut". Ringen är klar också. Jättefin! Och på måndag ska jag till floristen och titta på två rosor som hon beställt hem! Det är verkligen roligt att planera bröllop jag njuter av varje sekund!

• Haapala

Fel gubbe i slutet av texten. Ska naturligtvis vara en glad en.

• Kajza

Jag ska prova en airbrush tanning imorgon! Om jag ser ok ut ska jag göra det inför bröllopet oxå. Är liiite nervös eftersom jag ska jobba på lördag och inte vill se ut som att jag har skabb... :D

• viktualia

ni som tänker vara bruna på bröllopet - har ni tänkt på att era karlar också måste göra sån där spray/solariebesök också i så fall?!? annars står ni där och är bruna och fina, bredvid en höstblek brudgum - INTE så lyckat om ni frågar mig!!!!

• Fru Brorsson

Jag gjorde en airbrush taning förra våren. Det färgar av sej på kläderna lite. Inte så lyckat på en vit brudklänning kan jag tänka mej.

• okt2006

Vi bestämde oss igår för att inte hyra någon flashig bil. Frågade min bror om han kunde tänka sig att köra oss i sin gamla folkabuss som han renoverat och målat röd och vit. Han såg det som en ära och om jg känner honom rätt så kommer han fixa till den med lite burkar bakpå, lite schysst musik på stereon och nåt gott att dricka! Känns skitbra att det inte kostar en krona!!

• Kajza

Viktualia: min karl är mörkare än mig naturligt, eller jag är snarare blekare. Känns fräscht att vara brun på bröllopet. Hon på sallongen sa att det färgade av sig första 8-10 h så efter det ska jag prova med vita kläder för att kolla :)

• viktualia

själv ska jag överväga att få med mig karln till solariet... vi får se..

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5