• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • lana2810

Och nu tar jag och kniper inlägg 2000, om man nu räknar det inifrån tråden (svar på trådstartaren) eller totalen?

• lana2810

Ingen bröllopsida och jag är nog rätt okänd. Jag flyttade hit pga av jobb och för att jag ville testa om min nu blivande man kunde vara något för 6 år sedan. Jag jobbar inte ens i Falkenberg och dessutom är jag en bra bit äldre än du, 32.
    NU ska jag äta.

• Fru Brorsson

Oki, då vet jag nog inte vem du är. Kul ändå att träffa på någon här från lilla Falkenberg! :)

• Linnea J

tiima.. solen går ner 17.55 den 21 okt

• Linnea J

fast nu har jag nyss tittat på Gilmore girls och de gifte sig i serien och spelade I'm a beliver (finns även med i Shrek har jag för mig) den är lite kul också.. eller sarek eller tusen andra låtar.. hur ska vi bestämma oss!? vore kul att hitta en Winnerbäck låt med lite fart i som kan vara fin på orgel.. om det går?!! hmm.. många funderingar.. får försöka hinna att ringa och höra om prästen vill träffa oss snart..

• lana2810

...och jag menade naturligtvis 1200 för en tid sedan...

• nenne78

oh my god brudar! här lämnar jag er ensamma för två dagar och titta vad ni gjort! Jag hinner ju inte läsa ikapp!

jag har hjärtris från calligrafen (typ det enda gullipluttiga på vårt bröllop). det ska jag lägga i påsar av linnetyg med snören knutet runt (orange och grönt). Sen har vi såpbubbor också. Ett tänkt scenario är att såpbublorna antingen blåser iväg eller att hjärtriset pangar dem alla.

vadå, är Dä bar å åk extrem? Jag tycker den är jätteromantisk... mooahahahaha

• Linnea J

har funderat lite över vart du tagit vägen nenne78!

vi har samma pluttinuttiga ris..hihihi.. försöker också att minska ner allt pluttigt tills jag insåg att jag har faktiskt valt pluttinuttfärgen rosa.. ska få in mer grått som är andra färgen... ska bara ut hur det ska gå till

• viktualia

nenne78 - jag bjuder på att jag tycker att Dä ä bar å åk är extrem... i just "utgångsmusikgenren"... ha ha.... bli bara lagom arg....

jag är f ö helt nöjd med att min m2b inte kommit på tanken på att det skulle vara VI som skulle fixa ris el dyl... och jag tänker inte påminna honom heller...

dagens grubbleri: det blir lite tajt med tid i tillträdet till vår lokal( vi får den ganska sent)... men som jag sa till min m2b: eftersom vi vet det redan nu så är det ju inte nån större fara på taket, det går att lösa!

• nenne78

litet dilemma om lokalen.
    först hade vi gjort långbord. 18 per bord. Det fick inte plats, men arrangören övertalade oss till att ha runda bord istället. Så långt allt ok. Men det blir hela 11 bord med 8 på varje (honnörsbordet är avlångt med pallar framför oss) och framför sos och scenen får det bara plats en rad. Så det kommer att bli väldigt utspritt och folk hamnar lååångt från oss, känns det som. Eller är det jag som inte har någon rumsuppfattning som vanligt...?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5