• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Tilly78

Jag är också på jakt efter nåt att ha över axlarna. Om det är fint väder så vill vi ha vigseln ute och då måste man ju ha något mer på sig så att man inte fryser. Men jag vet inte vad... skulle vilja hitta en fin, lite speciell sjal i ivory.
    I dag har jag varit och prata med en florist angående min bukett. Hon verkar bra så det blir nog där.
    Kan man få lite hjälp med vilken bukett ni tycker jag ska ha:
    Den här:
    groups.msn.com/tillyochhenke/blommor.msnw&PhotoID=78
    eller den här:
    groups.msn.com/tillyochhenke/blommor.msnw&PhotoID=73
    eller den här:
    groups.msn.com/tillyochhenke/blommor.msnw&PhotoID=52

• nenne78

Tilly78
    numero uno tycker jag!

• nenne78

vafan nu slutar jag ju och har knappt fått något gjort... Jaja. Vi ses imorgon tjejer! *lullar iväg med träningsbagen*

• okt2006

Tilly: jag tycker också ettan! Tvåan var lite för "vanlig" och trean lite för "mycket". Jag röstar på ettan!! Måste bara höra hur ni tänkt med vigseln utomhus - vet era gäster om att det kanske blir utomhusvigsel? De flesta tar nog inte på sig tillräckligt med kläder för att vara utomhus i en halvtimme när de ska på bröllop!

• Kajza

Tilly78: jag tycker absolut 2an. Sen när jag klickade runt bland dina bilder hittade jag en jag gillade ännu mer: Kallor3
    :D

• Magda84

Tilly78

Jag röstar på 3:an, har kikat på den jag me! Men det blir en annan...

• Fru Brorsson

Har varit i göteborg och shoppat loss. Till bröllopet köpte vi skor till oss båda, underkläder till honom och så hittade vi den perfekta slipsen till vår marskalk, den matchar tärnans sjal perfekt!

• Linnea J

på de få bröllop jag har varit på varav två har varit i maj och aug har det funnits ris där.. skulle aldrig komma på tanken att som gäst ta med mig lite ris i fickan.. dels för vissa inte vill ha det på sig, vissa kan ha ordnat själv och dels för att det ena var i en trädgård och vem vill ha ris där? nu hade de orndat små påsar själva så det gick visst bra för dem att ha ris på hela gräsmattan
    men jag tycker att det är upp till brudparet att dela ut vad just de vill ha.. bubblor, rosblad, hjärtris, vanligt ris, andra blad, höstlöv, ax..

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5