Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Jag har inte blivit hippad ännu, men min sambo har varit lite skum på sista tiden... Häromkvällen stängde han in sig i sovrummet när han pratade i telefon med sin syster (vi bor i en tvåa så vill man prata ostört så är det sovrummet eller toaletten som gäller...) men jag råkade höra något om "ingen förnedring"
Sen har det ju det där med mailet som kommit fel och jag absolut inte fick öppna min mail förrän sambon kommit hem.. Så nog anar jag ugglor i mossen allt!
Jag är sjuk, så jag hoppas verkligen att det inte blir nån hippa för mej den här helgen...
Jag har köpt "lösbröst" på lindex som jag ska testa! ;)
Tiima: är det såna där "kycklingfiléer"? Jag har stått och funderat på dem men varit för snål för att testa! Hur funkar de egentligen? Lägger man dem bara i BH:n?
ååh hoppas det är imorrn, för nästa lördag ska jag prova min bruduppsättning =)
okt2006- de verkar som om din oxå börjar närma sig...
lösbröst.. fniss fniss... du kanske kan få lite från mina bomber du också... hi hi.. då kanske jag lämnar läge D... skulle nöja mig med B måste jag säga...
okt2006
Japp, "kycklingfileer" stämmer bra! :) In i BN:n bara! Har sett andra för 550, men de på lindex kostar bara 149.
Här är en som har svårt att fylla ut en a-kupa... det liksom glappar Använder BH enbart för att det ska se ut som jag har bröst, absolut inte för att få stöd. Skulle kunna gå på ett Friskis&Svettis-pass utan Bh...
Tiima: ligger de kvar av sig själva? Blir det "svettigt"? (de är väl gjorda av plast eller gummi eller nåt?). Hur mycket förtorar de (= är det värt pengarna?)
fniss.. men nu drar jag mig till minnes att jag utlovat att skicka iväg mina BH-inlägg till någon av er.. hm.. det hände tydligen inte.. och "riktiga" kycklingfilévarianter är kanske bättre än sådana där BH-inlägg som följer med vissa BHar och bikiniöverdelar... axelvaddar kanske också funkar?!?