• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Kajza

nenne: ska ni ha lucka vid bordet om nån inte kommer? eller ska ni bara skita i att göra om programmet? :) Vi ska stämpla och embossa vigselprogrammet= vill göra det så snart som möjligt. Festprogrammet ska vi lämna till tryckeri eftersom vi inte har nån bra färgskrivare själva. Antar att vi kommer att göra det nästnästa v!

• viktualia

Nej! Jag tänker trycka festprogrammen så sent som möjligt! Och vigselprogrammet är hos prästen för godkännande nu - kan inte trycka upp det innan han sagt att de är okej.

Har provätit cateringmaten idag och det var VANSINNIGT gott!!! Joddlar!!! Och vi får en utsökt 3 rätters för bara 275 kr/pers! Jublar!

Kollade läget på anmälningsfronten och där var det några glädjande Ja att lägga till listan! Skoj skoj!

Har varit superflitiga bröllopsplanerare den här helgen och ska hinna skriva instruktioner till toastmaster och serveringspersonal också innan dagen är slut.

Plus att jag givetvis varit och RÖSTAT - ingen soffliggare här får vi hoppas. *ler illmarigt*

• nenne78

jo, Vi har rund bord och ingen stol tom ännu så hur det blir så blir det ju en lucka.

• nenne78

vi får se hur länge vi törs avvakta...

Självklart ska jag rösta, de har öppet till 8 så vi ska dit så snart P har bytt framhjul på sin cykel. Men jag har inte bestämt mig ännu... uh oh

• viktualia

nä i år var det svårt att rösta... framförallt i riksdagsvalet... men jag bestämde mig till slut... för att inte bluddra för mycket sånt här.. spana in tråden "Feministisk frågelåda" för vidare diskussion i ämnet...

• nenne78

oooohhhh... det är så svårt!! Jag håller med så många olika partier fast i många frågor absolut INTE. Så vad jag än väljer känns det som att jag får
    a) några bra grejer men flera sämre
    b) några bra grejer men flera andra partier som jag inte vill ha
    c) några bra grejer men som kanske inte ens kommer in i riksdagen

hur ska man tänka? Läste tråden och det har ju inte gjort det lättare, nu snurrar det än mer!

• nenne78

nä, förlåt det hör ju inte till den här tråden!

• Fru Brorsson

Idag har jag satt inlagorna i vigselprogramen. Väldigt pillrigt att knyta band med tofsar för att få fast inlagorna. :)
    Har precis varit och röstat med.

• caprea

hej alla!!

Blev HiPPAD igår :) var en fantastisk rolig dag.
    åkte tåg ner till min hemstad där en kompis mötte upp mig.. när vi kom ut från stationen hoppar min syster + 2 vänner fram och börjar fotografera för fullt =väl dokumenterad dag. Sen åkte vi hem till min kompis (som mötte mig vid tåget) lägenhet. Där slöt 3 st till upp och vi åt en otroligt god frulle.

Efter det blev jag skjutsad runt i stan och till slut till en "klinik" lr va man ska säga, och fick ansiktsbehandling- huuur skönt som helst! Där va vi ca 1h och sedan fortsatte färden vi till stationen, där vi plocka upp tre till vänner till mig, och sedan vidare till Boda Borg i sävsjö.
    Hade 4 timmar på oss att lösa alla dessa rum med olika problem och skojjiga saker =) Helt plötsligt blev det brandlarm oxå! så de va bara att ta sitt pick o pack o traska ut men det va falskt alarm så efter 20 min fick vi fortsätta igen.
    På kvällen åkte vi hem till mitt föräldrarhem dät vi käka middag, bada bastu, sjöng kareoke och hade allmänt skitkul =)
    3 till kom då oxå så allt som allt va vi 14 pers! för min skull!? heeelt otroligt! Ack va kul jag hade =)

nu ska vi ha myskväll =)

• Linnea J

vilken rolig dag du verkar ha fått caprea!!! kul att så många kom!!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5