• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Brorsson

Menade såklart BH:n... :)

• Fru Brorsson

Jag tycker de funkar bra, blir väl ca en storlek större. Ska kolla hur de blir i brudklänningen. Till vardags använder jag mest vanliga små gelkuddar i BH:n.

• caprea

usch! va inne på vår planering hä rpå BT och möttes av blinkade röda utropstecken...!!! fy... orkar inte ta tag i ngt

• nenne78

jag har köpt en BH med inlägg i en "riktig" underklädesaffär, den väger typ 3 kg! Det stod inget pris men expediten sa att den var på rea så jag slog till. 499 :- Jag känner mig som attackBarbie när jag har den på mig, de blir gigantiska på min späda lilla kropp.

• nenne78

Viktualia
    det var ju jag som skulle få dem! Men glöm det, nu har hon ju sytt in tyget så de får nog inte plats ändå. *s*

• Linnea J

hahahaha...verkar som flera av oss har stl mindre på brösten.. jag passar in perfekt.. min moster köpte gelekuddar men tyckte att det såg ut som de var gigantiska när hon tittade ner(!) på dem.. kanske bättre att granska i spegeln alltså ;) jag skulle få dem om jag ville dessutom!! hahahahaha..tur att de inte är använda.. har köpt en bra axelbandslös BH som är vaderad men kanske använder jag inläggen också.. ska försöka banta ner de få hg som satt sig (känns som att det kommit mer iaf) runt midjan innan jag vill prova klänningen igen.. jag börjar bli lite paranoid men det kan vara för jag ätit en del godis senaste veckan.. nu blir det inget mer fram till bröllopet!!

• Linnea J

nenne78 jag köpte färdiga vepor till sovrummet igår.. ska ta av dem.. vi har högt i tak men nån einstein tyckte det var snyggt att sätta rören från elementet, som för övrigt ät lika brett som fönstret och 1 dm tjockt, ut från väggen istället för längs med väggen.. ska korta av dem så de slutar under fönstret..
    att vi har högt i tak gör att jag måste leta extra långa gardiner.. svårt med färdiga då..

• nenne78

Linnea J
    nej, inte färdiga, utan precis som när du köper vanligt tyg på meter (rulle) fast de är sydda som panellängder (40cm breda eller nåt). Då kan du ju köpa 18 meter och bara sy ändarna alltså, så att de passar dina bord. Jag är världens sästa pedagog, så jag är ledsen om jag är otydlig...

• nenne78

eller är det jag som inte förstår dig...? *s* Sent på en fredagseftermiddag, då blir det mesta knas!

• Kajza

:D jag har oxå köpt filéer på lindex. De blir lite klibbiga men inte så man tänker på det när man har dom på sig. De förstorar typ en strl. Jag tycker absolut att de är värda 149:- men det är ju inte så sexigt att kasta ur brösten ur bh:n på bröllopsnatten.... (eller nån annan gång för den delen heller)

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5