• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Kajza

viktualia: jag gjorde behandlingen på salong. tjejen hade som en stor luftspruta med nån vätska i som hon sprayade med. sen fick jag stå på tork i 10 min! hon sa att det var i stort sett omöjligt att få jämt resultat på sig själv!

• viktualia

nu har jag mailat över vårt vigselprogram till prällen... spännande att se om det blir godkänt..

annars kan man ju tycka att man borde sova denna sena lördagsnatt...

Glöm inte att RÖSTA imorgon, flickor!

• Fru Brorsson

Nån som fick någon hippa i helgen? :)

• chai

ni skriver så mycket tjejer! jag läser inte kapp allt... fast lite bakåt har jag läst och jag kan gärna också dela med mig av mina bomber... om det bara hade gått... stora tuttar är bara ivägen... kan tex tala om att det gör *@£$? ont att armbåga sig själv i bröstet... och det händer ganska ofta när man vänder sig i sömnen...

jag skulle ha hämtat min klänning igår, men bestämde mig för att vänta till nästa helg, eftersom vi flyttar på torsdag, så att klänningen inte blir skrynklig och tillknölad... coh tårta ska jag försöka beställa nån dag här.... och på tisdag ska jag göra min provuppsättning hos frissan...

värst vad fort livet snurrar just nu...

• nenne78

Hallå flickor!
    Nä jag har inte hunnit rösta än, ska göra det ikväll. Däremot har jag gjort korthållare i trolldeg och tvålar. Det var kul! Vilken fantastisk helg det har varit! SOL! SOL! SOL! Hoppas att det blir en sån här dag varje lördag hela oktober... Idag åkte vi ut med båten till en ö i havet, fikade och blev saltstängta. Härligt!! Jag har inte åkt med den på hela sommaren och inte i fjol heller. Det är mest P som fiskar och jag sover hellre om morgnarna... Ikväll ska vi försöka skriva lite fler "vemärvem?" och sen hoppas jag att vi inte har så mycket kvar att fixa....

• MiaMoore

Tyget som min klänning är uppsydd i finns inte att få tag på i Sverige (speciell typ av thaisiden), och nu blir det en fantasifull lösning på det hela... Magen växer så det knakar och klänningen måste läggas ut, men vi får skarva med liknande thaisiden och sedan förlänga spetspolon med shiffong för att dölja det... Låter inte klokt, jag vet. Tror dock att det kan bli bra, men nu är jag bara orolig över huruvida min svärmor verkligen KAN sy så bra som hon säger eller ej... Är ju livrädd att hon tar sig vatten över huvudet och gör något galet.

I övrigt börjar det mesta ta sig. Vigselringen är inte hämtad, vi har inte övat på vals (MÅSTE göra det!), placeringskorten är inte skrivna och festlokalen inte underrättad om exakt antal gäster+placering. I övrigt är nog allt klart. *funderar* Jo, festprogrammet är NÄSTAN klart och ska skrivas ut. Nåväl, det tar sig!

Och det närmar sig...

• Kajza

vågar man skriva ut festprogram och vigselprogram redan? Jag är lite orolig för att nån ska bli sjuk och inte komma åsså måste man göra om hela bordsplaceringen... *paranoid*. Kanske beror det på att en släkting ligger på sjukhus och om han går bort (jag vet, hemskt att tänka så) så kanske inte hans närmaste familj vill komma...

• nenne78

Jag ska göra klart dem men inte printa dem förrän sista veckan (blir nog stressigt som attan). Men om någon inte kommer gör vi nog inte om bordsplaceringen för det...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5