Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
ingen som hittat nån bröstförminskningskudde?!? *fnittar*
Äsch.. jag får nog bara en äkta d-kupa på bröllopet... och Kajza - det gör väl inte nåt att ha inlägg på bröllopet.. din m2b har väl studerat dina minibomber på nära håll förut?!? *fniss*
haha! m2b har ju sett alla mina mystiska bh:ar med varierande tyngd så det kanske mest är jag som tycker att det känns lite osexigt när inläggen flyger runt i rummet :D
Kajza - jag tycker absolut att du ska ha ilägg om du känner dig fin i det. Sekunderna det tar att få bort dem när det är dags att klä av sig - tjaa det lär ingen minnas i efterhand!
viktualia: vi får se om inläggen får plats i klänningen. de är ju inte inräknade. Fast samtidigt har jag tappat 6 kg så jag kan nog behöva filéer att fylla ut med lite här och där. tror faktiskt inte att det är nån annan som tänker på hur brösten ser ut just den dagen. Det finns ju såå mycket annat att lägga märke till :D
aha nenne78.. jag kollade nog inte mitt eget inlägg så ofta
fast 40 cm är för brett eftersom borden är ganska smala.. fast det var jag en bra idé!! kanske går det att köpa sånt och dela på mitten??
idag blev min ring klar!!!! Fy f-n vad nöjd jag är!!!! den blev hur bra som helst!!
har även bokad kläderna till sambon så nu är det klart också...
Linnea J - min mamma syr våra löpare av mina gamla gardiner. Om du mäter löpare så finns de i många olika bredder. Alltså är det inte så kinkigt hur breda de är och min lösning blev att dela i tillräckligt många bitar.... bara ett tips...
(vi ska ha ganska mörkt blå löpare till vita hyrdukar)
löpare finns i olika bredder förstås men borden är ca 55 cm breda och med 40 com löpare ser det i mina ögon konstigt ut.. fast om man kan dela till 20 cm skulle det vara perfekt... ska prata med min mamma och se vad vi kan hitta på...
problemet är att jag vill ha gråa löpare och det har inte funnits i gardintyg då jag letat efter det också.. men nåt ska jag ändå hitta..
Kajza
HUr har du lyckats tappa 6 kilo? *avis* :)
Jag önskar jag kunde gå ner 3 iaf.
GRRRR!!! Är fortafarande förkyld som en gammal get!!!