• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

IOR1 - jag provade ut min klänning för flera veckor sedan och har bestämt mig för att jag kommer stå still i antal cm runt midgan till 28/10.... fniss fniss

Vi ska proväta vår meny på söndag!!! lattjo!!!

• nenne78

ja, jag ska ju prova den en gång till så jag hoppas att hon tar in tillräckligt mycket! Men det är mest för att (som jag redan avslöjat tidigare i tråden) pga mina små pruttkuddar till tuttar.

• Fru Kroon

Men du nenne78, pruttkuddarna min son leker med kan man blåsa upp, kan man inte det med dina ?! :)

• nenne78

jo, de är uppblåsta så gott det går. Men jag fick bara tag på ett par anpassat för rumpnissar...

• viktualia

nenne... jag skickar över lite av mina jättebomber som ständigt är i vägen för ett normalt liv... särskilt när man sover är jättebomberna i vägen för att ligga bekvämt... suck suck...

• nenne78

*kollar posten efter bomber, lite orolig att de ska smälla av hanteringen*

Tackar! Nä, i vägen har de aldrig varit för mig...

• viktualia

det smarta med sådana här bomber är att de aldrig briserar.. hi hi.. så du kan vara lugn!

hm... det är fredag em.. jag måste vänta på it-supportjox för att komma vidare.. och URK vad jag vill åka hem istället...

• caprea

haha va roliga ni är! jag anar att min möhippa är imorrn... fast jag vet inte... blev bjuden på examensfest hem till en kompis i barndomsstaden för några veckor sen... men hon vill att jag ska komma så tidigt som möjligt så att vi hinner umgås innan... kommer dit vid 09.00 + att hon tog examen i våras men har då dock inte haft ngn fest än..

hm.. får väl se.. blir en rolig helg hur som helst :) hur månag av er andra är hippade?

• nenne78

haha, jag hippades redan 12 augusti *fånigt leende* jag hade huuuur kul som helst och skulle gärna gifta om mig bara för att få uppleva det igen.

• Tilly78

caprea: Ha, ha.. det är ju klockrent att din möhippa blir i morgon.
    Själv tror jag att min blir nästa helg för då vet jag att en av mina närmaste vänner kommer ner och hälsar på så då har de säkert lagt möhippan i samband med det.
    Men, men.. man vet aldrig.. kan ju lika gärna bli i morgon...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5