Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
IOR1 - jag provade ut min klänning för flera veckor sedan och har bestämt mig för att jag kommer stå still i antal cm runt midgan till 28/10.... fniss fniss
Vi ska proväta vår meny på söndag!!! lattjo!!!
ja, jag ska ju prova den en gång till så jag hoppas att hon tar in tillräckligt mycket! Men det är mest för att (som jag redan avslöjat tidigare i tråden) pga mina små pruttkuddar till tuttar.
Men du nenne78, pruttkuddarna min son leker med kan man blåsa upp, kan man inte det med dina ?! :)
jo, de är uppblåsta så gott det går. Men jag fick bara tag på ett par anpassat för rumpnissar...
nenne... jag skickar över lite av mina jättebomber som ständigt är i vägen för ett normalt liv... särskilt när man sover är jättebomberna i vägen för att ligga bekvämt... suck suck...
*kollar posten efter bomber, lite orolig att de ska smälla av hanteringen*
Tackar! Nä, i vägen har de aldrig varit för mig...
det smarta med sådana här bomber är att de aldrig briserar.. hi hi.. så du kan vara lugn!
hm... det är fredag em.. jag måste vänta på it-supportjox för att komma vidare.. och URK vad jag vill åka hem istället...
haha va roliga ni är! jag anar att min möhippa är imorrn... fast jag vet inte... blev bjuden på examensfest hem till en kompis i barndomsstaden för några veckor sen... men hon vill att jag ska komma så tidigt som möjligt så att vi hinner umgås innan... kommer dit vid 09.00 + att hon tog examen i våras men har då dock inte haft ngn fest än..
hm.. får väl se.. blir en rolig helg hur som helst :) hur månag av er andra är hippade?
haha, jag hippades redan 12 augusti *fånigt leende* jag hade huuuur kul som helst och skulle gärna gifta om mig bara för att få uppleva det igen.
caprea: Ha, ha.. det är ju klockrent att din möhippa blir i morgon.
Själv tror jag att min blir nästa helg för då vet jag att en av mina närmaste vänner kommer ner och hälsar på så då har de säkert lagt möhippan i samband med det.
Men, men.. man vet aldrig.. kan ju lika gärna bli i morgon...