Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Magda84 - jag har inte sett nån som känns bra... vill INTE ha nån pälskant, skulle gärna vilja haft nån som var lite regntålig och det har inte de jag tittat på varit... så jag är inne på en sjal istället...bara...
usch jag vill verkligen INTE ha ris kastat på mig... vi ska dela ut rosenblad istället, riste får de som har med sig käka upp =) vi ska fotas efteråt och inte vill jag ha massa ris som fastnat i huvudet då... nejnej...
jag har funderat på att ha en sjal kanske när vi gifter oss... men de kanske blir för kallt?
nu ska jag ta påmina skor och gå in dem lite =)
viktualia:
jag vill inte heller ha päls. är så svårt att hitta nått man verkligen gillar! de flesta är som sagt väldigt "vintriga". vi gifter oss i mitten av noember och det är ju svårt att veta hur vädret är då..har vi tur är det SNÖ här uppe då!
Magda84 var gifter ni er?? mysigt med snö!
oh! jag längtar efter snö!!! Var i Norrland och for (det är därför jag inte varit här...) och där var det gulnade löv och fantastiskt vackert! Man skulle bott i Östersund istället... Böljande dalar, fjäll i bakgrunden, sjöar och alldeles, alldeles underbart.
Idag ska vi bestämma med svägerskan om hon vill sjunga en till låt, och den ska HON få bestämma. Sen hade jag hoppats att jag vågade ringa kantorn och höra om han inte ville spela något modernare än tradirajjtjohooknätofs men nej.
tradirajjtjohooknätofs - du är ju för bra!!
kan du inte föreslå Beatelslåten "All you need is love" eller nån sån?!?
Heja heja hur som helst!
den har jag redan föreslagit men det var kalla handen även där... Jag ska samla mod och ringa ... imorrn!
*insuper stödet från viktualia* jag kan flyga, jag är inte rädd.
caprea:
vi gifter oss utanför Övik.
fnitter... mer Stig-Helmer till folket!
har du spanat på www.kyrkomusik.nu... tradirajjtjohooknätofs kan ju vara rätt olika faktiskt...
själv ids jag inte lägga ner tid och kraft på att hitta något udda. det blir Gotländsk brudmarch - och jag har inte ringt kantorn alls än... vet inte vem det är än... får väl ta tag i det nån gång....
jo. men vi ska ju ha knätofs som ingång och eftersom jag är väldigt tjohooig av mig (folkdräkt har jag minst en gång om året - kulla som jag är) så skulle det vara kul med något kul när vi går ut.