Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
ååååh! vill att mitt paket från panduro ska komma så jag kan pyssla! Här ska målas brudpar! P tyckte att hans avbild såg ut att vara rejält på pickalurven för han har börjat luta. *s*
jag har hört att det kan bli problem med såpbubblor, eftersom det är svårt att få fina kort då - lätt att såpbubblorna skymmer ansiktet! En liten tanke bara...
Och välkommen åter nenne78!
okt2006
taaaaaack *bugar mig djupt*
jag har också hört att det blir galet på kort. Vi kanske kan säga till folk att kasta hjärtriset på bubblorna - den som prickar flest får en champagneflaska?? Annars har jag ett väääldigt litet huvud och min m2b ett vääääldigt stort så det blir nog clownnäsa på honom och rymdhjälm på mig om det hamnar en bubbla i vägen...
Såpbubblor kan dessutom ge fläckar på kläderna... Köper ni ris och dylikt? Vi låter det bli en överraskning, det är upp till gästerna, tycker jag!
jag har köpt såna som det står inte ska ge fläckar, och hjärtsiet köpte jag bara på kul. De bröllop som jag varit på har det funnits där så det vore synd om ingen hade med sig alls.... Men det är inte säckvis så tar det slut snabbt så får det göra det.
Nyfiken fråga...
är det nån av er här som är min kollegas syster? Vi pratade bröllop nyss och en kollega berättade att han ska vara toastmaster på sin systers bröllop den 7 oktober... blev genast nyfis på om det är nån av er
inte jag! jag har en toastmadame
näpp... vi ska ha våra småbröder
tänkte höra om det är nån av er brudar som ska ha cape? letar en lite enklare cape som inte är allt frö "vintrig" helst inte så mycket päls å så...