Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
man kan tro det.. men nej... Dunilini vinröda pappersservetter - som känns som linneservetter är så svindyra om man är DUM nog att köpa dem på NK.... *suckar*
viktualia: jag har köpt sånna servetter...men tror inte de var så dyra. Vi betalade ca 300:- för 100 st. de är vinröda med lite guld på, sånna med linnekänsla.
det var inte guld på mina. och jag är rätt nöjd över att ha hittat motsvarande servetter i en butik på nätet för 50 spänn... det skulle göra att jag bara betalade 5 spänn extra för att jag handlade på NK... lite lugnare...
viktualia: men där vi köpte våra fanns även utan guld, de var billigare. köpte dom på papperskedjan, har du kollat sånna större företag...typ kontorsvaruhuset och så, dom brukar ha servetter.
näpp. och nu tänker jag inte kolla heller. jag har ju redan köpt mina svindyra servetter. och inte lär jag åka 25 mil för att lämna tillbaka de dyra till NK... så... nej... jag fortsätter sura lite grann... fniss fniss...
Vårt vigselprogram har fått ok från prällen! Trevligt!
god morgon(!)
min första sjukdag sen *räknar* maj 2004. Inte så kul men nu har jag orkat mig hit till datorn efter att ha målat stenfärg på mina korthållare. Kanske blir en bra dag trots allt, trots att jag har sjukt dåligt samvete över att vara hemma. men jag skulle knappast glädja någon med att vara där heller *snörvel*
Nu har vi inte så många vemärvem? kvar att skriva. Känns skönt! I helgen ska vi träffa vår toastmadame för lite tjatter och planering inför da wedding. Weeeeeh! Längtar till helgen! Förhoppningsvis har man blivit piggare då med... Idag är det bara 16 dagar kvar. Helt sjuuuuuukt!!!!
nenne78: vemärvem? vad är det?
jo, alltså beskrivning av gästerna i festprogrammet.
viktualia
skriv i festporgrammet att de ska vara rädda om servetterna så kan du spara dem till nyårsfesten också, då kanske det inte käns lika hårt i plånboken
Jag kommer inte ihåg om jag frågat förut så jag gör det igen :)
Ska ni dansa vals, i sådana fall till vilken "låt"?
Vilka pslamer ska ni ha i kyrkan, själv har jag ingen aning.