Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
du får göra ett logistikschema/plan:
- hur lång tid tar det att köra mellan platserna?
- i vilken ordning blir smidigast?
- vad händer om det ösregnar - funkar någon/funkar inte?
tycker att alla låter fina, men jag tycker ni ska betona ert friluftsmupperi!
haha, inget kommer funka om det regnar!!! Snacka om att all tid och pengar man lagt ner på frisyren kommer att bli till intet om det blåser 15 sekundmeter och lätt snöfall... *för över de sista slantarna till vädertrollkvinnan i lappland*
7/10
igårkväll bröt jag ihop över allt som kallas skola och bröllop! jag e så stressad och ett bröllop ska väl va kul?
Tog ledigt idag o imorrn från min praktik, får göra den ngn annan gång. Min fästman har lovat att hjälpa mig strukturera o genomföra pluggandet... bröllopsbitarna arbetar vi ju av tillsammans.
så jag kanske återkommer ikväll igen, ska ha BT förbud under dagen :) så man får ngt gjort! haha
nenne - tror fortfarande på att du behöver en logistikplan
och säkert finns det nåt läckert ställe med tak, nåt lusthus, nån portgång eller valv som går att använda om det regnar. det var för länge sedan jag var i Falun på riktigt... (har bara passerat snabbt de senaste gångerna)... så jag har tyvärr inga idéer.
caprea - BT-förbud borde jag ha här på jobbet.. har *lite* annat att göra... hm.....
Visst börjar det kännas att bröllopet närmar sig. Ja jag är trött på alla frågor om jag börjar bli nervös. Känner faktiskt mer en overklighetskänsla.
Nenne: Risken blir att det blir stressigt med fotograferingen. Framförallt med restiden till skogen. Räkna bort restiden mellan alla ställen och kolla hur mycket fototid som blir kvar är mitt råd.
:) hej tjejer! Blev hippad i lördags (2a hippan) och passade på att skada mig lite! Har ett stort sår(!) på axeln, ca 10 cm. Min sambo tror inte att det hinner läka på 2 veckor.. :( jag är glad att det är 12 dagar och inte 5 dagar till bröllopet men det känns ändå lite trist. Fick en jobbig knäskada oxå men den syns ju i alla fall inte! Hade tokigt roligt hur som hellst! Synd att man ska vara sån klantmaja!
här är en till som gifter sig i oktober, den 28:de
Hej chess79 och välkommen hit !!
Jag gifter mig också den 28 okt, det börjar bli mer och mer verklighet nu !!
chess79 - välkommen till klubben för oss som får 1 timma längre bröllopsnatt än alla andra!!!
En till som blev hippad i helgen, blev så chockad, helt tagen på sängen när ett gäng tjejer stormade in i lägenheten när jag satt och pluggade... Jag fick en massa olika uppdrag, det roligaste var nog att göra en crème brûlée, som jag fick ett VG för. Jättegod, men lite lös i konsistensen... Ostfondue, charkuterier och delikatesser, sminkning på Makeup-Store, sushi på japansk restaurang, Big Bowl i Malmö där jag fick vara bowlinginstruktör, och kvällen avslutades på diskotek där jag fick "body-shotta" en stackars kille... Mina tjejer var underbara och förvånansvärt snälla Roligt att jag blev så överraskad också, kontrollfreak som jag är.