Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
nenne - nu har jag svarat minsann! hoppas på ditt sånghäfte...
i vår budget ingår förresten INTE resa....
Nenne78 - skrattat högt. Du är verkligen underhållande (menar helt klart på ett udnerbart positivt sätt)
Kinesisk nakenhund med tiara hahahaha
Vickan
you got mail...
onsdag i oktober
jo, emn det är ju sant! Fast endel hundar är ju lite fläckiga, men jag är bara blek. :-S
Du är ju först ut... hihih! Hur känns det? Är du som jag helt sjukt trött på att svara på frågan om man är nervös???
Tiima - bra tips om dojjorna... nu sitter jag med dem på... nån gång MÅSTE man ju börja gå in dem....
nenne.. ser framemot mail.. min mailserver kan vara lite seg... så det kan komma vilket sekel som helst....
f ö.... nenne... vore spännande att se hur en kinesisk nakenhund ser ut... jag menar i skepnad av en dalkulla med fnatt på friluftsliv *undrar*
jag lovar - bild kommer! Men jag kommer inte vara heeelt naken.
7/10
kollade in lite fotograferingsplatser men kan itne riktigt enas. Hinner man med 3 st på strax under 2 timmar?? Vi har tillsatt en utredning där följande förslag ingår:
* På "baksidan" av Falu gruva, med den och hela staden med hoppbackar i bakgrunden. Man står lite på en höjd och det ser riktigt maffigt ut. Mycket träd och fina hus!!
* Gamla kvarter i Falun, röda hus med vita knutar, kullersten, höga staket och stora träd (såg så fina bilder på svartbruds hemsida)
* Gammal granskog utanför Sundborn, grön skön mossa på marken och fint ljus. 15 km från stan, 5 km från kyrkan.
Ska vi stryka nåt eller vad tycker ni? Samtidigt är det ju inte bakgrunden som är det viktiga, det är ju självklart vi, men ändå...
vi har inte räknat in resan i priset, fick 3 nätter i köpenhamn för 5600:- för oss båda. Flyg och ***hotell med frukost. Tooookbra! Romantiken ska flöda!