Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
alexaa:
Jag är 168 och väger ca 57. Jag har 370cc gelehallon delvis bakom muskeln. Det ser helt perfekt ut på mig. Jag har ca 71-72 cm runt bröstkorgen.
algit: vad kul att du blev nöjd!!! vlken läkare var det som utförde op?
alexa: vart ska du operera dej?
idag ska jag ringa och boka konultationstid, funderar på victorikliniken också
miss moon:
Jag opererades av Peter Cosmo.Fick omedelbart stort förtroende för honom.
Och för mej ett stort plus för ärr i armhålan.
miss moon: jag ska operera mig på Plastikkirurgi i Hässleholm. Vart ska du??
alexaa
Har inga bilder men jag har 320 cc bakom bröstmuskeln (anatomiska gelehallon). Hade innan en knapp a-kupa och har nu ca 75c/d. jag provade med 300cc ris i bh'n innan och jag tycker att det stämmer ganska så bra med storleken nu och ristestet. Jag är 164 lång och väger 54 kg.Håller med sahlena att ta hellre lite extra,de blir inte så stort som man tror, tycker inte jag iallafall. Det kanske låter stort men jag tycker inte att det ser så stort ut med 75c/d. Vet inte om det är för att bröst med implantat blir rundare och därför kräver större storlekar när det gäller bh'ar. Tycker att det verkar så! Eller vad säger ni andra?
miss moon, tycker absolut att du ska kontakta Victoriakliniken också. Det var helt underbart att vara där och en otrolig personal. Fick ansiktsbehandling innan operationen och eget jättemysigt rum på övernattningen med tända ljus och mat. Kändes som om jag var på lyxhotell. Det var värt varenda krona!! Alla dessa smådetaljer som kanske inte verkar så märkvärdiga är värt tusen gånger mer innan operationen när man är lite nervös och efter när man har som ondast.
tine J: Jag har ju en knapp b-kupa..hur tror du då att 270cc blir?? kan de bli en c-kupa av det tror du??
Undrar oxå om det är någon skillnad storleksmssigt om man tar hög eller medelhög profil. Jag ska ha medelhög. Borde jag då g upp en storlek på implantatet för att få samma effekt?
alexaa
Det borde det kunna bli!! Men det är ju olika också hur bröstkorgen ser ut. Det bästa är nog att skriva ut bilder och ta med på konsultationen, hur man vill se ut. Det gjorde jag och fick ganska exakt som jag ville ha det.Jag har också medelhög profil om det är samma som projektion? och jag vet faktiskt inte hur det bli med effekten om man tar högre profil. Det blir mer put men jag vet inte om bh storleken ökar. Var det så du menade?:) Men fundera på vad som skulle göra dig mest besviken, om de blev för stora eller för små.
miss moon
Jag rekommenderar också Victoriakliniken. Skönt att bli väl omhändertagen när man är nervös. Kände mig helt lugn innan operationen där. Lycka till!
tine J: hur storskillnad tror du att det r mellan 270-290 eg?? de e ju dessa två jag välje mellan=)
jag tror jag blir mest besviekn om de blir för små.. däremot är jag ganska orolig oxå för vad folk ska säga..vill inte alla ska prata om mina sillisar=)