Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Maniack:
Visst känns det skönt när man äntligen har bestämt sig! Första gången (för flera år sen) när jag var inne på att göra en bröstförstoring hade jag också en operations tid inbokad hos Ulf Samuelsson, han verkar också jättebra tycker jag , säkert lika bra som Charles, men den gången var jag inte lika säker på att jag ville göra det så jag ställde in. Lycka till! Du kommer säkert att bli jättenöjd. Själv blir jag bara mer och mer nöjd för varje dag som går. Trots mycket värk och besvär ångrar jag mig inte. Det är glömt nu. Jag har fått mina skattepengar så dina borde vara på väg
Hello Babes!
Idag var jag på återbesök hos min kirurg (Lennart "den underbare" Blomqvist) på Plastikkirurgruppen.
Allt var super. Jag tycker dock att mellanrummet mellan bröstenär lite för långt. Då fick jag veta att utrymme finns (alltså att trycka ihop dem) så jag ska använda bh:ar som hjälper till lite extra med det.
Jag fick därför använda bygelbh redannu .
Måste ju shoppa.. Såå synd..
NU TILL MIN FRÅGA: Vilken/vilka butiker är bäst på att hjälpa till med bh-valet?
Gör inget heller om de INTE kostar löjligt mycket heller..
Nu vill jag ju hitta en som både är snygg och bra..
Tack på förhand o KRAAM
Nyfniken
Jag har samma problem som du, jag tycker också mina sitter långt ifrån! Balkonett (eller hur det stavas) bh:ar har sitter bäst på mig! Vilken vecka är du i nu? Jag är i 12:e veckan nu!
Tips på bh affärer: Change och Details. Får du reda på några andra bra, så hojta gärna till!
Allt bra med dig annars?
Kramis
Nu pratas det bh här, då måste jag skriva lite.
När får man eg börja med bygel-bh? Jag har hört så olika. Jag har inte alls ont i mina ärr, så kan jag börja med bygel? Fast å andra sidan mina boobs är bara 6 veckor och det är kanske för tidigt, men varför?
Nyfniken: Dina boobs är väl inte många veckor äldre än mina och visst har du snittet under bröstet?
Jag vill också ha fin bh ist alla tråkiga sporttoppar . Har haft sporttoppar i hela mitt liv, vill inte mer...
hej tjejer!.. babes det giller jag!!
Ok bh.. jag kunde bara ha balconette i början, trodde att det var den enda för mig för att det var ju den enda som passade! det var runt v 12 tror jag.. fy va det var jobbigt att hitta en bikini! jag såg inte klok ut! typ det fattades bara en neon skylt med JAG HA FALSKA BRÖST!! men.. efter v12 blev det lättare (jag op 20 april) så håll ut de ändra sig fortfarande!
Förresten, mina gamla kollegor ha frågat och jag sa Ja det ha jag! jag ha velat göra det sedan jag var 13 och nu känner jag mig hel!..punkt slut!!'
KRAM jag skulle aldrig klara mig utan er!
hej Z-maris jag had bh då och då v6 men bara om jag skulle ut och bara några timmar, jag hade ingen som passade då och inget jag provad passade, men ibland gjorde jag min sportbh "v" ringade med en säkerhets nål.
Bygel, även om ärren inte är ömma, skulle kunna skava på ärren och gör de fula. Jag själv skulle vänta 3mån, och jag är glad att jag gjorde det, och först nu känna jag mig rikitg bekväm i bh, men giller min gamla swedmark sportbh när jag kommer hem!
Hello.. BABES!!
Tack för tips!
Jag vet att man egentligen ska vänta LÄÄNGE innan man använde bygelbh, men jag ska göra det för att minimera risken för att implantaten hamnar för långt isär.
Som vanligt ska jag känna efter att det känns bra och använda kompresser under bygeln om jag känner att jag behöver det för att minska trycket. Men jag har ju precis varit hos min kirurg för att kolla att ärren mår bra..
Alla har nog olika regler, så kolla med er kirurg!
KRAAM
Jag fick anv bygelbh direkt efter operationen... Det där är ju så olika vad de rekommenderar.
Hej alla!
Länge sen jag var här. Nu är mina nya vänner 3 veckor redan Jag har snitt under brösten, har inte heller ont i ärren, men ska inte använda bygelbh förrän det har gått 3 månader. Eftersom jag har anatomiska implantat ska jag helst inte ha någon push-up som trycker in och upp brösten heller. Men som sagt, det är så olika.
Kram
Jag hade oxå anatomiska gelehallon, snitt under bröstet...men hade som sagt bygelbh från dag 1.... :D