• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Nancy pancy

Rastafru:

plasticsurgery.mylava.net. finns det många tjejer med runda gelehallon, bland annat jag! Skaffa dig ett login så kan du kolla på en massa fina bilder!

Kram

• famousfairy

hej! det var ett tag sen.. jo jag undrar om den 1:a sept oxå.. behöver planera lite..
    välkommen alla nya! mina är nyss fylld 4 månader.. ingen fråga är för dum på den här tråden!!

• Zemiramis

Rastafru: Jag har runda geléhallon, återfinns på mylava jag också med samma nick som här. Jag har iaf tre bilder på underverken

• Rastafru

Zemiramis: Jag kan inte se dina bilder. Jag har ett login - törnrosa.

• Zemiramis

rastafru: bilerna är inte tillgängliga för vem som helst, men jag lägger gärna till dig så du kan se dem.

• Rat

Hello babes och Nyfiken
    Hur blir det med vår träff då? vågar vi

Rastafru
    Jag blev bra bemött på Victoriakliniken efter blödningen men upplevde det inte riktigt så just då. Ville ha klara svar om hur det skulle gå innan de kunde ge det. Ibland är det är bara att vänta och se hur det utvecklas efter en bödning. I vissa fall leder det till en för hård kapselbildning och i andra fall tar kkroppen hand om det. Nu är det ungefär fem mån. sen min operation och det verkar som jag har klarat mig undan kapsel. Ska dit på efterkontroll om en mån. och då får jag väl höra vad de säger. har inte ont längre i alla fall och båda brösten känns mjuka, även om det högra är något fastare. Ångrar inte att jag gjorde det på Victoria

• Swing

Zemiramis: Du och ni andra här som även finns på mylava får gärna lägga till mig också så att jag kan se bilder. Heter Swing där också!

• Rastafru

Rat: Vad skönt att det verkar bli bra!

• basilikan

Halloj!
    Har varit på ännu en konsultation och klurar nu jättemycket på vilket slags implantat samt storlek som är aktuellt... Enligt läkaren skulle runda geléhallon fungera bra, så länge jag inte vill ha större än 250ml. Annars blir resultatet naturligare med anatomiska (dvs mindre risk för synlig kant). Runda kostar 12000 kr mindre än anatomiska... Men hur SJUTTON bestämmer man sig, vill ju inte sitta där sen och önska att jag hade tagit större... Är ju ändå 178 cm lång, då kanske inte 250 ml hjälper min lilla a-kupa särskilt mkt?
    Åsikter, någon?

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an