Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Basilikan: Du skriver hur lång du är, men jag vet inget om din bh-omkrets. Den säger ju en hel del om kroppens storlek. Hur som helst tycker jag 250 låter väldigt lite i förhållande till din längd. Själv hade jag helst velat ha runda. Inte för prisets skull, men för att få lite mer fyllnad upptill i brösten. De flesta stockholmsläkare gör ju anatomiska, så jag gick på min läkares rekommendation och tog sådana. Det kanske hör till saken att jag är 40+ och dom är kanske måna om att vi inte ska få för fejkade tuttar, eller nåt. Men jag tycker runda bröst är snyggt, även om det kanske lättare syns att dom är opererade.
Famous! Jag har nu mejlat till dig!
Hoppas att det kommer fram. Då är det bara att skicka infot vidare till våra BT vänner som kan och vill komma, men inga okända va!?
KRAAM
Ok girls!
jag har fixat min xtra "hemlig" mail..swing och nyfniken.. jag har svarat..hmm jag kanske till och med klär upp mig lite!!
vet ni.. de gör ont ibland fortfarande..
rat hur mår du?
Picklolina måste komma oxå! och yster-syster,
ni med swing har varit en otrolig stöd för mig/oss!
KRAM
ps, ska logga ut nu, ska checka in imorn..
Jaaaa! jag vill också följa med! fast jag fyller 44 snart, hu. Bara så ni är beredda på att jag inte är nån ung top modell alltså
famous:
Jag mår bra men har också lite ont ibland, men det går inte att jämföra med hur det har varit. Nu är det väldigt sällan jag känner av dom små liven. Jag mailar dig då....
Rat.. jag blir 43 i sept, knappast en stureplans brud!
det ska bli kul att träffa dig.. allihop!
Om ni mejla mig ang. träff den 1 sept, kan ni vara snäll och skriva era BT namn oxå?
typ om ditt mail är sara.svennson at telia
skriv att du kallas för " cessan" här
em.. förstår ni!?
hej så länge..
Ang Träffen:
Jag förvarnar redan nu om att jag ska upp tidigt på lördag, så jag blir inte långvarig på fredag. Är löjligt beroende av min "skönhetssömn"
Ska bli så kul att träffa er!
Kram
ha lite problem med min mail igen, men lova att ordna nåt så småning om.. sorry men inget jag kan göra.. det är netscape/aol..
famousfairy --- Har mailat dig.. Hoppas du får det att fungera igen.. ;) Får se hur det blir för min del...