Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Jag ser gärna att vi träffas den 1/9. Behöver inte bli något märkvärdigt, men en mysig träff.
Ta en drink med eller utan alkohol och vill någon sen äta kan vi kanske gå vidare!?
Jag kommer själv att komma direkt från jobbet..
Kan vi säga klockan 19? Jag vet var men vill inte skriva det här.. Någon som har en bra mejladress?
Kram
basilikan: Hur stora bröst vill du ha efter operationen?? Jag ska snart opas och ska lägga in 290cc eller 310cc..har en a-kupa nu och vill inte ha mindre än c efteråt. har du gjort ristestet och kolllat hur stort 250cc blir på dig??
alexaa
Jag tycker det är jättesvårt att säga hur stora bröst jag vill ha, 250 ml med ristestet känns rätt stort...men är nog mest för att man är van att vara platt! Sen är ju inte de där rispåsarna alltid så lätta att forma till nåt normalt heller... :) Tror nästan jag vill ha anatomiska oavsett storlek, blir nog naturligast resultat. Vad ska du ha för sorts implantat?
jag ska ha runda gelehallon, Moderate profile. Antagligen blir det 310cc... de e de ja vill ha och hoppas att min kirurg ger emd sig=) Ska prata med honom imorgon!! När ska du opas, är det snart?? alltså denna storleks nojja man drabbas av e sjukt jobbig=)haha kram
plasticsurgery.mylava.net/index.php
denna sidan har jag nu försökt att gå med i..MEN jag lyckas inte logga in?!
Jag fick en länk som jag skulle gå in på via min mail, men det händer ju inget.
Ser ingen specifik loggin & lösen som jag ska använda heller, mer än det som jag skrev..men det står bara "inaktiverat"..
Snälla, HJÄLP! hur gör jag?
Går ju inte att maila till dem heller...
Nyfniken.. vad menar du med en bra mejl adress? Typ kodad? för att skydda identitet?
ja, fast det beror ju på hur mycket man förstår sig på att "hacka in" på någons data!
Famous: Jo jag tänkte om någon har en mejladress som vi kan mejla till. Där vi sen kan berätta var vi ska ses etc. Jag villinte lägga ut min privata mejladress här..
Kram
hmm ok
Jag kan inte log in till min xtra mail just nu men om du vill prova är det...
tink6301@netscape.net
det måste kommer fram nån gång!
alexaa
Jag vet, supersvårt att bestämma sig! Är ju ändå bara några matskedar hit eller dit. Har inte bestämt något op-datum, brottas ännu lite med tanken på om jag verkligen ska genomföra det eller ej... Fånigt, men jag oroar mig ändå för vad folk och min familj ska tycka o tänka. Hoppas du kommer överens med läkaren imorron :)
famousfairy: Jag har mejlat dig!