• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Swing

JennyStar: Jag kollade på hans hemsida, för länge sen när han började annonsera. Han är visst kirurg, men INTE plastikkirurg. För min del kanske han skulle duga till att t.ex. ta bort några födelsemärken, men absolut inget annat. Jag är väldigt nogräknad, har egen erfarenhet av Plastikkirurggruppen & Akademikliniken och rekommenderar dom.

• ceciliaj

name:

jag gjorde min op på carlanderska i göteborg, kirurg clas lossing. han är en väldigt duktig o erfaren kirurg så man är i goda händer. är väldigt nöjd med mina bröst som snart är ett år gamla!
    om du undrar nåt mer är det bara att fråga!

• sahlena

Hej!
    Hur hade ni det på träffen?
    Hur många var ni?
    Är såååå nyfiken, och hade gärna kommit om det gått.
    Kram kram

• Zemiramis

Tänkte bara säga att det var så roligt att träffa Nyfniken, Famous och Swing! Det blev vi fyra till slut, det var två som droppade av av olika anledningar. Hoppas vi ses igen och att det kanske är några fler som vågar sig med .

• Swing

Det var jättetrevligt att träffa er tjejer! Jag hoppas att vi kan träffas igen, kanske om ett par, tre månader? (För drygt 2 år sedan kom min man med idén att vi i tråden borde träffas och han tyckte verkligen det var toppen att det äntligen blev av!)

• pickolina

Vad härligt att ni hade kul tjejer! :) Tänkte på er under kvällen.
    Swing, måste bara säga att du och din man verkar ha ett så himla härligt förhållande..

• Nyfniken

Hello!!

Träffen var över förväntan tycker jag. Jättemysigt. En härlig stämning med en massa fniss och utbyte av erfarenheter. INGEN skulle kunna ana varför vi träffats heller. Inga bombade siliconbrudar där inte!

Klart att vi måste göra om det. Och då måste Rat och Pickis vara med!!

Lööv

• Swing

pickolina: Ja, vi har det underbart med mycket skratt & kärlek! (Vet inte om man kan säga att vi är 'lyckligt lottade' som hittade varandra unga och ännu är tillsammans. Det har ju faktiskt krävts mycket engagemang. Man får ingenting gratis utan att jobba för det).

• pickolina

Swing - Nej självklart är det så.. Livet kan ju inte vara en dans på rosor jämt.. Men det låter så himla fint och det inger hopp tycker jag. Att man kan leva i ett lyckligt förhållande, även om man varit tillsammans väldigt länge och gått igenom mycket. Vilket ni självklart måste gjort då ni faktiskt vuxit upp tillsammans på sätt och vis, då ni träffades så unga.

Jag har själv inte haft så roliga förebilder på det området så jag blir så himla glad när jag läser dina inlägg om erat förhållande/liv tillsammans.. :)

• Rat

Vad härligt att höra att ni hade det bra på träffen. Jag hade verkligen velat vara med. Tyvärr har det hänt lite tråkiga saker med min mamma så jag är lite låg för tillfället.
    Hoppas verkligen det blir en ny träff så småningom och att jag kan hänga på då

Kram på er

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an