Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Är det någon som vet vad som skiljer mellan nagor cohesive gel (tror den heter GFX?) och mentors cohesive 1 gel? Är de lika "cohesiva" eller skiljer de sig?
Hej Allihopa!!!
Jag var mkt o skrev i den här tråden förrut när vi var på tråd 3 (tror jag det var). Så jag känner inte igen så många nick här nu längre. Alla är typ nya
Iallafall. Jag ska operera mig igen. Och denna gång är det läpparna som jag ska förstora med en fettinjektion.
Och jag har tänkt göra det hos Jonas Röjdmark på AK.
Men har sedan fått reda på att det var en tjej som dog under hans operation. Plus att jag hört lite mer negativt om honom.
Så nu undrar jag om nån här har opererat brösten hos honom, och isånafall vad ni tyckte om honom???
Kram
Rastafru
Jag kan inte uttala mig om skillnaden i mjukhet, men jag har Nagor GFX Cohesive gel 1 själv och de är MYCKET mjuka, det känns helt som mina egna och jag kan inte heller känna någon "kärna" som många andra säger att de känner.
Snälla jag behöver hjälp.. ska operara mig om två veckor och igår ringde jag till min klinik för att checka av lite saker. har alltid trott att jag skulle göra anatomiska implantat (gelhallon) men så sa dem att de stod att jag skulle göra rund för det passade bäst till min kropp.. jag vill att de ska se naturlig ut, jag ska lägga in 350.. vet inte hur jag ska göra.. just nu har jag ganska runda fina bröst.. de sa att jag fick ändra mej men jag vet inte.. beöhver ett råd.. Kram=)
miiia___ Ring genast och be att snarast få komma dit och diskutera med läkaren! Det är jätteviktigt att resultatet blir som du önskar, i samråd med läkaren.
Själv var jag 40+, bor i Stockholm, hade helst velat ha runda och upplyste om att jag kände mig lite tom upptill i brösten. I Sthlm är det ju väldigt vanligt med anatomiska. I södra delen av landet verkar många läkare föredra runda.
Jag är nöjd och det ser (nästan FÖR) naturligt ut osv. för de anatomiska har ju fyllningen mer nertill. Inga runda bollar, alltså. Hur som helst kommer jag ju alltid att undra om inte runda hade varit snyggare och gett mig ett ännu bättre resultat, ännu mer som jag velat. Men man blir ju superpetig efteråt och önskar att man på förhand hade kunnat prova alla alternativ och varianter osv....
Lycka till!
Anneli23:
Fick du veta om gelen är flytande eller sammanhängande, dvs kan det komma droppar om de går sönder? Jag fick se på Mentor cohesive 1 gelen och den rinner inte ur burken om man håller den upp och ner. Om man skär i den kan den åka ur, men det kan inte lossna några droppar eftersom gelen är sammanhållande utan åker den ur sitt hölje så ligger hela intakt kvar om du förstår vad jag menar. Vet du om det även gäller Nagor?
det är bara det att jag bor så långt ifrån sthlm, där jag ska göra det. när jag har kollat en del före och efter bilder ser det ganska bra ut med runda implantat oxå.. ja har nästa lite panik. vill inte skjuta upp operationen heller.. är det ngn som har runda gelhallon, eller har ngåon erfarenhet av dem?? Kram
Jag ska göra min bröstförstoring om en månad och har blivit rekommenderad runda geléhallon (mentor) eftersom jag inte har nåt "häng". Min läkare sa att utgångsläget styr vilken typ av implantat som blir bäst, och att om man kan, så bör man ta runda.
Det är ju självklart en smaksak och beroende på vad man har för kropp/form på brösten osv... Jag valde anatomiska gelehallon men jag vet inte om jag skulle göra samma val idag, av samma skäl som swing beskriver...
Rastafru
Det bästa är om du kollar på Nagors hemsida, där kan du läsa dig till all information:
www.nagor.com/product.php
Du kommer direkt till sidan med GFX-implantat. Scrolla nedåt för att läsa om projektion för varje profil (high profile, extra high och low).