Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Hallo girls!
Har inte varit här på ett tag. Känner mig låg IGEN!!!!!!!, har haft privata problem IGEN!!!!och ont i brösten, nu i vänstra också!!!!!!!!!
Kanske psykisk press förvärrar det fysiska, bara en tanke. Stickningar har jag också precis som famous, men det tror jag är nervtrådar som försöker hitta tillbaka. Ska snart ringa och boka tid för återbesök. Helt otroligt att det redan gått ett halvår.
Hoppas jag inte avskräcker er som går i väntans tider med min jämmerdal. Ångrar mig inte trots allt
Kram på er
Rat, Famous mfl:
Jag tycker det är BRA!!! att ni skriver om era krämpor för nu är jag så j-a trött på att läsa om tjejer som blir SÅÅÅ förvånade över smärta depression etc efter op. OBS! Detta gäller inte BT för tillfället, men jag kände att jag hade lite agg inom mig som måste ut nu.
Så alla kära brudar som har eller ska göra en op. Så här är det!! Alla känner krämpor emmellanåt och det inträffar komplikationer. Det behöver inte vara allvarligt all, MEN,man måste för bövelen vara påläst innan.
Tjofadderittan!
Nu e jag klaaar!
Å KRAM
Nyfniken: Bra skrivet! Det är inte bara att betala, få implantat och tro att allt sen kommer att vara toppen. Man måste helt riktigt vara påläst, motiverad och känna inre styrka.
Rat: Tänker på dig och hoppas att allt ordnar sig, till slut.
heja nyfniken! kan nästan höra dig när du säga det! hålla med fullständigt!
min värk ha minskad lite men..
efter allt jag ha läste här verkar det som de flesta är mer eller mindre handikappad efter op!
Det var någon här som undrade? och ingen av oss svarade... så en snabb samanfattning..
Allting ska vara midja höjd, du komma ha svårt att gå, sitta, böj dig ned, streka på dig. borsta håret, tänder
Sov sittande, frys in mat och mjölk. ha lösa kläda på op dagen, inga sko snore eller bälte, em.. em.. ta din medicin i tid!
det är inte att bara gör ett par snitt, stoppa in lite silikon på en torsdag och sticka till stureplan på fredag!
Nej, miss förstår mig inte, ta inte illa upp (gud min svenska är dålig ikväll!) men det finns ju faktisk folk som tror det!
välkommen alla nya!
alla var här för mig och nu ville jag ger nåt tillbaka!
KRAM!
Hej rat!!!
Gu va tråkigt men vet du va' jag är också jätte deppig ibland!
jag skulle aldrig klara av min fett mage mm om det inte var för mina nya bröst. Då skulle jag se helt sjukt ut!
Alla säga att jag är jätte snygg, men för någon som var liten och vältränad utan bröst och är ny.. mindre tränad men bröst, är det svårt.
men jag ångra mig inte. jag är jätte glad att jag ha bröst. jag %"? i vad andra tycker om bröst op. JAG giller de! så det är så !
Nyfiken, Swing och famousfairy
Vet inte vad jag skulle göra utan er underbara människor.
Tack tack för att ni finns och kommer med tröstande ord om och om igen.
Lite pinsamt att jag skriver av mig så ofta här men det är erhört värdefullt att kunna få göra det. Det går ju inte att snacka om att man har ont i brösten efter att ha gjort silikon inlägg med vem som helst precis. Om jag sa nåt på jobbet eller till nån annan bekant skulle de säkert tänka innerst inne "ja ja man får ju skylla sig själv lite också....", så man lider i tysthet. Ni förstår säkert vad jag menar. Hur som helst känns det lite bättre i dag både på det privata och fysiska planet. Livet går verkligen upp och ner
Kram systrar
Här kommer bara en släng med LÖÖÖÖÖÖÖÖÖV till alla er!!
Ikväll ska jag tända några extra ljus för oss alla här. För det är vi väääärda!!!
Å KRAM
Hej svejs! jag har inte varit här på jättelänge så vet inte om nån minns mej=), nu har jag iaf varit på en konsultation på victorikliniken och det kändes väldigt bra . har op. tid 9 november. har blivit lite oskäker på ärrplacering bara, jag har tänkt mej armhålan hela tiden, men de rekomenderade verkligen under brösten, jag e bara livrädd att det kommer synas jättemycket, e det någon här som har ärret under brösten och vad tycker ni?
rat: vad tråkigt att du inte mår så bra nu, träffar du någon kurator eller så? du behöver inte svara på det men jag kan verkligen rekomendera det, mådde själv väldigt dåligt psykiskt för ett tag sen på grund av saker som hänt tidigare m.m men sökte hjälp tillslut och blev riktigt förvånad över vad d hjälpte att prata av sej med någon som inte känner en känslomässigt, mår jättebra nu, i princip alltid! iaf tänker på dej och hoppas du blir bra!!
kram på er alla!
october träff?
same place med Rat också?
Nyfniken.. right back at you!!
i alla fall miss moon!? jag komma ihåg dig.
De flesta ville ha snitt under, görs det snyggt så måste man nästan lyfta upp bröstet för att se det.. när de är läkte. De verkar långt ned i början med flytta längre och längre upp under brösten. Det är lättare att kommer åt implantat.. skulle det vara problem, och om man ville ta bort de.
Snittet under armen kan synas i kort armade klänningar, och när man är i solen finns det risk för att man får en vit linje.
Svårt att lägga implantat under muskeln från under armen.. ännu svårare att ta bort
det. Under armen används mest för saline det man "fylla" till önskade storlek.
Hoppas du fatta någonting av det jag ha skrivit!
KRAM TILL ALLA!!!!
Hörde jag oktober-träff? Ja, jag kommer iaf