• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • kissemiss

Jag vet inte om det ska ligga bakom muskeln, det var inget vi pratade om. hur fungerar det på op. dagen, hinner man prata något med sin doktor, eller hur funkar det? Jag har ju sista tiden titta på det mesta om bröstförstoring på nätet, och ju mer man tittar dessto mer förvirrad blir jag, sen börjar ju dagen D att närma sig. Förut var jag helt säker på implantat och storlek, nu börjar jag tveka, kanske ska ha större, när man ändå gör!!? hjälp vad jobbigt det känns och nervöst...

• Rat

Zemiramis, Swing, famous, och Nyfiken
    (hoppas jag inte glömt nån)

Jag ses gärna på sön. kväll 29/10. Hur funkar det för er andra?
    Famous, vill du hellre ses på dan och ta en fika?

• famousfairy

Vi går tillbaka till vintertid denna helg, så personligen ses jag gärna på dagen. nån gång mellan 14 och 17?
    ha någon en bra förslag på en mysig fik?

• Rat

Jag går gärna till nåt fik på söder, men vi kanske inte ska gå ut med mötesplatsen här, utan göra som förra gången och maila dig först........
    Jag var lite sugen på att gå och ta ett glas vin någonstans, men det viktigaste är att få träffa er förstås

• famousfairy

här,
    om det är så kanske vi kan gå dit vi gick.. igen, men runt 18:00?

• Zemiramis

29/10 låter finemang. Jag kommer helt enkelt efter jobbet .

• Rat

29/10, 18.00 samma ställe som ni var på förut blir perfekt för min del. Kommer ni andra då? Fler nya kanske? maila famous först bara. Ju fler som kommer, desto roligare

Kram

• bröstkaramellen

Hallå tjejer

Jag har inte riktigt hunnit hit, men jag har en riktigt angelägen fråga som jag måste bolla ut. Mina bröst är nu 4 månader gamla och de har gått från smärta till lugnt till som nu: ständigt känsla a´la´PMS. Är detta normalt? De gör inte ont när jag rör mig typ, men de gör ont att klämma på. Minst sagt. Jag har legat på mage ett tag och då har de varit ömma men jag har gjort det ändå för jag sover så gott då. Men de är som sagt superömma när man klämmer på dem - förutom från bröstvårtan och neråt. Snälla - hjälp.

Kram!

• famousfairy

hej bröstkaramellen! det var länge sen! Jag tror jag känner igen problemet, kanske Rat gör det oxå.
    Själv är jag drygt 5månader - ska på 6m koll på AK den 24okt!
    Mina var väldigt ömma ett tag där just när jag trodde att allting var bra efter 3mån. Sen dess har jag kvarstående ömhet/ibland riktigt ont i vänster, (som jag tycker är lite annorlunda placerat än den högre, och den jag har haft de flesta funderingar över)
    Ring AK och kolla och om du är i stan kontakter mig på min mail (tink mm) och häng med på den 29

• famousfairy

ps, rulla upp en midre handduk och lägga det mellan brösten för att avlasta, .. det gjorde jag när jag solade i somras!

kul att höra från dig. Känns som en evighet sedan vi tjatade med varandra ang storlek och smärta etc!

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an