• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • south beach

Hallå tjejer!

Är det nån som upplevt att brösten efter ca 4 mån efter operation blir mindre fasta? Hur blir det för er tex när ni ligger ner, står de "rakt" upp eller halkar de ner lite eller upp lite? när ni lyfter på armarna är de helt lika då? Är så tacksam om svar, mitt enda bröst är mer "markant" än det andra, kanten syns mer och det ena åker ner mer när jag ligger ner. Läkaren sa till mig att de vanligtvis är en svaghet i muskelaturen och att protesen trycker ut mot flanken.

Är så tacksam om svar
    kram

• Swing

Hej tjejer! Jag kommer gärna den 29:e kl. 18.00 på samma ställe!

• south beach

Famousfairy- läste att du uppelver ditt ena bröst placerat annorlunda än det andra, vet du vad man kan göra åt det? har liknande "problem"

• pickolina

Mina var placerade lite olika men det är inget kirurgen gör något åt.. Man kan aldrig få dem exakt lika. Dels så är kirurgerna inte felfria och dels så är våra kroppar inte 100% symetriska, så det är en ren omöjlighet att förvänta sig exakt symetri.

• pickolina

Kan lägga till att det INTE för min del hade med musklerna att göra, då mina låg framför....

• Rat

Bröstkaramellen
    Kul att höra av dig men trist att du har ont. Mina är ett halvår nu. Jag har ju haft väldigt ont, men nu är det bättre. Har fortf. "molvärk" ibland men det går inte att jämföra med hur det har varit. det går upp och ner hela tiden.
    I somras hade jag knappt några känningar alls och var överlycklig men sen kom det tillbaka igen. Tycker inte det låter som vi har värk på samma sätt riktigt. Nu har jag äntligen bokat tid för återbesök, ska dit om tre veckor. Får höra vad de säger då. Men brösten känns i alla fall ganska mjuka nu tycker jag. Hur är läget med dina när det gäller "fasthet"?

• famousfairy

hej, "mitt vänstra bröst"! , det är bara att den är lite mer fyllig på utsiden vid arm hålen än den andra.. och den är lite mer smärtsam på olika sätt
    jag är nu nästan 6 mån. Kan jag börjar strecha bröst musklerna lite mer nu? de är så stela. pga mitt yrke som några av er vet om är jag van att vara mycket rörligare.
    Några övningar på gymet jag ska undvika?

Se fram emot den 29/10!
    kram

• bröstkaramellen

Famousfairy och Rat:

Tack för era svar. Tror att min värk är samma som Famousfairy för de är rejält ömma. Vill helst inte klämma på dem. Klappa lite fint går bra .
    Jag ska på återbesök den 16 oktober - en månad för tidigt just för att jag har tyckt att de varit lite olika, inte riktigt som jag förväntat mig - men framförallt för att de är så ömma!!!
    Mina är också lite olika placerade och det syns mest på bröstvårtans läge (skiljer ju lite, men inte mycket alls egentligen) och på att det ena känns som det "saggar" lite, dvs det är inte lika "toppigt". Mitt vänstra är klart finast

Jag hade så gärna följt med men en resa till Stockholmia får räcka den här månaden eftersom jag har 35 mil. Men tack ändå.

Kram!!!!!!!!!!!

• pickolina

Skratt... Det får mig att tänka på en sak min svåger sa förut. -Han gillar inte silikonbröst, pga att de ser skelögda ut! *s*

• pickolina

Ska sanningen fram så har jag nog aldrig sett silikonbröst som inte varit mer eller mindre skelögda, så jag förstår vad han menar...

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an