Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Hej alla!
Nu var det ett tag sen sist.. Mina är 4,5 månade gammla och jag funderar på om dom inte ska "hänga" till sig nåt.. kommer det sen eller kommer dom vara vara så här spända och hel runda hela tiden?
Ha det så bra../s
Hej!
Är ny här och måste få skriva av mig.. Ska op om 2 veckor! *nervig* Tänkte höra med er hur eran familj tog det att ni skulle förstora brösten? Själv har jag försökt berätta det en massa gånger utan att lyckas.. Vågade helt enkelt inte.. och idag har jag lämnat ett brev till min mamma där jag berättat det.. Det var enda sättet att lyckas få det sagt.. Mina föräldrar har ännu inte ringt mig och det är flera timmar sedan jag lämnade det.. Är jätte ledsen och fundersam varför dom inte har ringt.. usch, det känns verkligen jätte jobbigt nu.. :(
Rat
Du verkar ha koll på allt och behöver ett råd, vad hade du gjort om du fått ärren placerade på ett ställe som ingen annan hört talas om och nått som du aldrig vad med på?
kram
snuttungen: Jag har träffat Zemiramis och hon har inga jättetuttar utan par helt normala bröst som klär hennes slanka kropp.
Har man bh-omkrets på t.ex. över 80 är ju D/DD-bröst mycket större i volymen än när man är smalare runt bröstkorgen.
Snuttungen:
Jag gjorde min op så tidigt på förmiddagen att jag valde att åka hem samma dag. Och nej jag hade inte sådär väldans ont. Värst var det faktiskt dag 2, då mådde jag inte så bra. Men sedan efter det har det gått bra. Det har läkt fint och ännu har jag inte känt av någa komplikationer.
Jag har också gjort ett snitt i samband med min sons födelse och det gjorde mer ont än bröst-op, det går emellertid inte riktigt att jämföra. Sedan hör ju till saken också att jag har mina implantat framför muskeln och det är mindre smärtsamt.
Ja, den 21:a oktboer smäller det, då blir jag Fru . Det ska bli så roligt!!!
Fråga mer om du undrar, jag svarar så gärna!
Swing: Tack :)
Tack Swing och Zemiramis för att ni upplyser mig, det var bara det att D-kupa låter verkligen stort för en med näst intill AA-kupa. Jag är också en riktig smalis, och vill bara ha tillbaka ett par normalstora bröst. Känns skönt att det finns några att prata med som redan har gjort detta. Tack för att ni finns.
Äntligen en bra sida om bröstförstoringar=).. Känner mej lite förvirrad av alla kliniker. Kanske kan passa på att fråga om några tips på bra kliniker? Jag vill ha anatomiska inplantat, helst "soft" eller vad de kallas. Några tips?
hej, nu är mina bröst nästan två veckor.. har inte vant mej riktigt än, springer å kollar i spegeln varanan minut=)
jag upptäckte en annan sak idag strax över mitt ärr (under bröstet) är det ett veck inåt? någon som vet vad det kan vara? hoppas det går bort.
Liiinda: Jag lagt in anatomiska, soft touch på Plastikkirurggruppen i Sthlm. Lägg till .se efter namnet så har du adressen till deras hemsida. Läkarna där har gott rykte, prioriterar det estetiska och önskar man sig "jättebröst" för att väcka uppmärksamhet är det inte rätt klinik.