Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Liiinda
Jag gjorde dem på plastikkirurgiska kliniken... Hos Agnes Berg. Hon har oxå under många år genomfört operationer åt landstinget, på sin klinik, så seriös är hon definitivt. Skulle jag göra om op idag skulel jag dock välja en annan klinik tror jag. Inte för att jag har några direkt negativa erfarenheter därifrån utan för att jag vet att de gärna lägger implantaten ovanför muskeln.
kvinnan:
jag opade mig på liss 2:a juni och är toknöjd.Bra service och bemötande. Bara fråga om du vill veta mer..//S
Swing
Skulle först dra ihop ärren, flyta dem längre up i armhålan, vilket han sade skulle gå smidigt. Han skulle även bleka dem när de var redo för det och då med laser tror jag. Hoppas svar på din fråga..
Vad köpte ni för sportbehå att ha med till operationen? Och hur tänkte ni med storleken på den?
Jag kommer att ha en sportbh på min när jag vaknar efter op. Sen får man väl köpa med sig någon extra,så man kan byta till en ren..
Stay In Place superzipper med dragkedja fram. Finns på Team Sportia o.dyl. eller www.timarco.se
Har small i vanliga fall och köpte en medium. Det behöver faktiskt inte vara jättestor storleksskillnad (om man inte lägger in enorma implantat).
Jo, hörrni det där med bh-storlekar och utbud. Jag vet att vi pratat om detta mänder av gånger men jag frågar iaf. Vad har ni för tips på butiker som säljer bh's i strl 65 D/DD/E? Jag vill ha nåt fint till bröllopsnatten och har helt glömt alla ställen vi pratat om tidigare. Jag kommer ihåg Details och den-där-buktiken-g:a stan . Vad har vi mer?
Zemiramis
Jag hittade en BH i strl. 70E på Twilfit i helgen, hon som hjälpte mig med storlekar sade att de normalt brukar ha strl. 65 också men inte hade någon inne just nu. Så du kanske kan kika där? :)
Anneli23:
Hm, jag var på Twilfit igår och de hade nästan inget i ens 70D. Hon sa att det fanns 65 i en modell men att den inte går till D/E-kupa... Vilken Twilfit var du på? Jag var på den i Solna C.
Aha...jag var på Twilfit i GBG (Nordstan). Ja det kanske skiljer sig lite i sortimentet mellan städerna.