• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • south beach

Hallå tjejer!

Ni som har proteserna bakom muskeln hur ofta "masserar" ni dem?

• Johnna

ahh.. har en ångest dag idag tror jag. Borde inte sitta så mycket på dom här sidorna! ;) Alla ni som fortf. har ont fast det gått så länge efter op, ni som inte riktigt är nöjda osv osv, Om vi visste det ni vet nu skulle ni iaf göra det?! Jag har ju som sagt bokat tid och har för det mesta varit jätteglad för det men så läser man folk som fått så mycket problem o då blir jag alldeles skakis..
    kram o gomorron iaf!

• Rat

Johnna

Jag förstår dig SÅ väl. Kände precis som du innan operationen men..... JAG ÅNGRAR MIG INTE! trots att jag haft mer besvär än de flesta. Jag hade otur och råkade ut för en inre blödning ca två vecka efter min operation på grund av en hård armbåge rakt in i bröstet och sedan en rejäl knuff rakt på samma ställe av ett barn. Hu vad ont det gjorde. Men kroppen verkar ha tagit hand om det och jag har inte alls speciellt ont längre. Vet ju inte hur det blir i framtiden men det vet man ju i och för sig aldrig.
    Tänk också på att vi som har besvär av något slag känner ett stort behov av att skriva av oss ofta och då kan det kanske uppfattas som om ALLA har krångel hela tiden. För de flesta går det ju jättebra. Glöm inte det
    Men du ska vet att jag verkligen förstår att du våndas när du läser en del inlägg här, jag skulle känt precis samma sak.
    Jag vet bara att hade jag inte gjort det här som jag tänkt på i flera år innan, ja DÅ hade jag verkligen ångrat mig och alltid gått och tänkt på hur det skulle vara

Kram

• Maddisen

Johnna:Jag har också ångest, har op-tid om några veckor. Får för mig ibland att jag ska avboka och nojja ett tag till innan jag bestämmer mig!

• Johnna

Rat: sant.. egentligen känns det inte som om jag har nått val för om jag INTE gör det här ja, då kommer jag ju vara tillbax på noll igen o gå runt o ha ångest över mina små bröst. Och av alla obekväma bhar jag tvingas ha för att det iaf ska se ok ut.. ;)

Maddisen: jag bokade min tid utan att riktigt känna att jag hade bestämt mig bara för att jag var så trött på mitt eget ältande ;) Jag lovade mig själva att OM jag skulle avboka skulle jag vänta minst ett år till jag provade igen. Och DET vill jag ju itne riskera ;p

• Maddisen

Johnna: Med dom "reglerna" borde du nog inte avboka! Jag hoppas verkligen att jag ska få det överstökat nu som jag tänkt, för jag vill verkligen. Men jag är inte så modig alla gånger..

• Vilya

Hejsan!
    jag är ny här =D

Jag har redan gjort en bröstop. Men ska nu minska dem till mer proportionerlig storlek. Mindre ilägg och ett ankarlyft.

Jag har tid bokad på Nackakliniken hos Gustav Aniausson , på fredag ( om en vecka )
    Någon som har något att säga om kliniken / kirurgen..... Både positivt och negativt är NATURLIGTVIS välkommet

Jätte kul att ha hittat en sådan här rolig tråd...

• snuttungen

Hej allihopa, här är en som allvarligt funderar på bröstförstoring, och nu när jag lusläst denna tråd så har jag några frågor. Ni skriver om mått i cc, jag fattar ju naturligtvis ingenting... Zemiramis till exempel, du och jag har samma utgångsläge, urammad 65-70 A. Men vad är det för storlek du skaffat nu, och är du nöjd, känns det inte konstigt? Eller skaffade du bara tillbaka det du hade från början? Det är vad jag funderar på, jag hade 70 B innan högen med ungar, och nu är de borta ( snyft ), jag vill inte ha några jättetuttar, jag vill bara ha tillbaka min gamla storlke. Det känns inget kul när alla vackra BH:ar bara ligger i byrån... och inte är det snyggt med urringning längre heller, om man inte stoppar en massa vadd i BH:n. Har ni någon klinik ni rekommenderar? Vilken sorts implantat osv... Jag vet inget, så HJÄLP.

• snuttungen

En fråga till, vad kostar det på ett ungefär, jag har som sagt funderat i ca 3 år men aldrig kommit mig för eftersom jag lyckades skaffa en till bebis som nyss fyllt ett. Men nu är jag helt färdig med barnafödande, och nu vill jag äntligen få skaffa tillbaka de efterlängtade.

• Swing

cc=kubikcentimeter
    ml=milliliter
    g=gram

Skillnaden är mycket liten mellan olika implantattyper och t.ex. 300 i något av ovanstående mått ger ungefär samma storlek.

Cirkapriser i Sthlm: Anatomiska geléhallon kostar oftast mellan 45 000 - 50 000 kr. Runda är ibland ca 7 000 kr billigare men vissa kliniker tar visst samma oberoende av form. Koksalt från ca 30 000 kr.

Sök på t.ex. "bröstförstoring", surfa in på olika klinikers hemsidor och kolla prislistorna.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an