• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Rat

Zemiramis
    Vad roligt att du ska gifta dig. JÄTTEGRATTIS!
    Då satsar vi på helgen efter om du kan slita dig från din make då

• famousfairy

Hi Glory!! you made it!!!!
    om du orkar läsa på hä på tråden, bara klicka på nån sida/nummer och se var du kommer .. så få du massor av info, eller fråga oss!

yaneth.. kan du tänker hur 245g kändes på mig som hade knappt AA innan op! men som sagt jag formade mina i kinesiska ris skåler (kokt ris)
    och senare tog jag torr ris och hade det på mig bara så mycket jag kunde för att vänja mig. nu efter nästan 6m är de jätte fina!

• famousfairy

Fast.. jag är förvånade över hur mycket de rör sig när jag spänna bröst muskeln.
    ha jag tränad för mycket?, för tidigt?
    Jag hatar mina sladriga armar! hur ska man träna utan att använder bröstmuskeln?

Om zemi kan slita sig från sin äkta man!? vad sägs om 27-29 oktober skulle kunna fika, på dagen, istället?

• Swing

glory:
    Från Plastikkirurggruppens hemsida:
    "2006-09-01 Plastikkirurggruppen övertar Plastikkirurgiska kliniken och kan därmed erbjuda vård till patienter inom Stockholms Läns Landsting och också andra landsting".
    Jag har opererat mig på Plastikkirurggruppen och deras läkare verkar mycket kompetenta och har gott rykte. Men som Pickolina skrev så kanske man fortfarajde bara får de billigaste koksaltimplantaten, placerade över muskeln, om landstinget betalar.

• Zemiramis

Rat: Tack

Nog ska jag väl kunna slita mig från min nyblivna make en stund, det är inte det som är det stora problemet. Jag jobbar ju kvällar och helger. På fredag jobbar jag kväll, sen kväll. Och på lördag har vi både matiné + kvällsföreställning + ombygge *suck*... På söndag jobbar jag matiné + ombygge. Så jag skulle kunna ses typ söndagkväll, kanske? Med lite tur kan jag emellertid vara ledig lördagkväll (det ska jag eg vara varje lördag), men det är lite osäkert just nu.

• Zemiramis

Glory: Välkommen hit!

Jag opade mig på Sophiahemmet av Dr Gylbert. Han är en av de få som inte har några några prickar i registret. Duktig, kompetent och proffsig.

Jag valde runda hallon-implantat, 280cc. Han sa att jag skulle få bäst resultat framför muskeln. Det har nu gått c:a 12v sen op och jag är såååå nöjd. Brösten rör sig mer och mer naturligt och jag har inte ens haft speciellt ont.

Jag betalde 41 000:- och det är så värt det. Jag hade urammad a-kupa (65/70 A) innan op. Jag har aldrig varit HELT platt, men jag vet ändå hur det känns att inte ha några bröst.

• pickolina

Swing
    Ah, tack för infon Swing. Då vet jag att min syster ska vända sig dit istället när det är dags... (Inte bröstoperation dock) Kanon, kanon!!! :)

• kissemiss

hej är helt ny här! jag ska göra min förstoring om en vecka! och är nu jätte nervös. Har typ tusen frågor... Jag är 1,74 lång och väger 70 kg och har jätte hängiga bröst. Var hos gabriella sällman hon rekomenderade koksalt trots att jag nästan bestämt mig för silicon, men hon måste ju veta, tycker man ju!!? Hon rekomenderade 400 ml.till min längd och vikt. är storleken bra? är koksalt bra? hjälp, börjar bli nervös och ambivalent..

• kissemiss

Ska tillägga at jag har storlek 75b nu, och som sagt hängiga, utammade bröst efter 2barn. Hon sa även gabriella att jag var på gränsen till att vara tvungen att även göra ett lyft, men det gör inte mig så mycket om dom hänger, bara det är något i dom!! Men har nu surfat runt och läst så mycket om koksalt både positivt och negativt att jag känner mig helt snurrig.. Hoppas nån kan hjälpa mig med lite svar...

• Swing

Implantatstorleken tycker jag låter passande till din kroppsstorlek.

Antar att du inte ska ha bakom muskeln (=delvis bakom muskeln om man är noga), om du har lite häng? Man brukar visst lägga framför muskeln på de med häng, för att undvika det som på engelska kallas "double bubble", att det ser ut som man har två bröst, ett bakom (implantatet) och det "egna" bröstet, framför. Hur som helst har jag bara hört gott om Gabriella och har själv opererats på samma klinik, så lycka till!

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an