• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Yaneth

Hej alla tjejer!
    Har läst era inlägg i flera timmar! intressant och givande! har op den 16/11 på kosmetisk kirurgi i Falköping. Någon som har op sig där? är ni nöjda?
    Något som är konstigt är att när jag var på kons så fick jag inte prova ett enda inlägg! hon sa bara att 360 (eller vad det nu var) skulle passa och att jag skulle få prova ut mer på operationsdagen med min läkare (får inte träffa läkaren heller före op)... har ni oxå varit med om det? har förresten Ivan Letterfors? någon komentar om honom?

• Yaneth

menar att Ivan ska op mig...
    någon kommentar om honom?
    kraaaaam

• Swing

Oktoberträff låter jättetrevligt. Kommer gärna.
    Yaneth: Letterfors lär vara duktig! Personligen skulle jag inte ha opererat mig hos en läkare jag inte träffat, eller utan att ha känt på och provat olika implantat. Men jag är hopplöst petnoga med allt och det är en både bra och dålig egenskap. Jag vet att jag lägger ner för mycket tid på många saker. Lycka till! (Jag har förresten 360g, McGhan's anatomiska geléhallon, soft touch. Vad jag vet använder Letterfors andra märken.)

• Zemiramis

En liten parentes bara. Mina nya fina bröst blir ursnygga i korsetten och klänningen jag ska ha på vårt bröllop . Jag är så glad!!! *tralalalaaa*

Rat: Jag hoppas innerligt att allt kommer kännas bra för dig snart. Det är inte roligt när man går runt och bara känner sig ledsen och nedstämd. Skickar över en liten tröstekram till dig.

• Anneli23

Yaneth
    Jag är opererad på Kosmetisk Kirurgi, men inte av Ivan utan av Stefan Modin och jag är jättenöjd med resultatet.
    Jag fick inte heller träffa kirurgen på konsultationen men det var helt ok för mig att träffa honom på kliniken innan operationen.

• Yaneth

Anneli23

det verkar vara så dom gör. lite konstigt är det men det kanske håller nere priserna genom att inte boka upp läkaren himself för alla konsultationer. Har fått för mig att på op-morgonen tassar alla tjejer runt i morgonrock som ska op den dagen och så har man gruppinfo för att sedan få prova ut med läkaren... hur var det för dig?
    hur länge var du sjukskriven? jag har 10 dagar ledigt, undra om det räcker. vill verkligen inte att jobbet ska veta!

• Anneli23

Yaneth
    Jo på operationsmorgonen måste man ju duscha i Descutan så efter det har man på sig deras morgonrockar och tofflor, mysigt :) Men något gruppmöte var det då inte när jag var där. Jag hade med mig min sambo så vi låg i mitt rum och pratade o kollade på tv tills det var dags att prata med kirurgen.
    Jag var inte sjukskriven utan jag tog ledigt i...jag tror det blev 12 dagar på raken som jag var hemma. Det räckte för mig i alla fall, men jag har inte ett så ansträngande jobb heller.

• south beach

Hejsan på er tjejer!

Har lite halv PANIK, opererade mig för ca 5 månader sedan och mitt ena bröst är inte lika "fast" som det andra, det känns som om fickan där inplantatet ligger är störe och det rör sig mer än det andra, är det några fler som ser olikheter? blir det kanske bättre om man använder sport bh igen? Är så tacksam om svar

Kram

• pickolina

south beach
    Olikheter blir det alltid, mer eller mindre märkbara. Det är nog inte så mycket du kan göra åt det tyvärr men du kan ju alltid ringa och prata med din klinik.

• Yaneth

South beach
    Ring kliniken. det kanske inte är något att oroa sig över men för att lugna dig själv så är det bättre att VETA. Det är ju inte du som bör veta, utan läkaren.
    lycka till!

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an