Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
http/www.implantforum.com/mcghan-implants.html
Här är den!! Alla storleker mm, läs på skroller ned, du kommer att begripa det eventuellt!!
Åhhhh..Tusen tack..:)..Finner allt på min fråga!!kram kram!!*L*....
Hej!
det är första gången jag skriver , och hoppas på svar! Jag ska beställa tid för en konsultation och funderar på kliniken chic i uppsala! För enligt deras prislista så är dom billigare, men vad använder dom! Är det nån som har erfarenhet därifrån, vill gärna veta, tänkte boka tid i morgon. Eller finns det nån annan klinik som tar avbetalning. Hoppas på svar!
Var inne och läste på Chic:s hemsida. Det är tydligen läkarparet Mats och Maj Malm som opererar och därför läste jag med intresse allt om stod om de olika implantaten.
Jag har själv talat med Maj Malm för några år sedan och började med att vänligt fråga om dom använde geléhallonimplantat. Förstod då direkt att hon var "silikonmotståndare". Hon lät inte särskilt trevlig eller förklarande utan talade negativt om silikon och påstod sen bl.a. att "koksaltimplantaten inte behöver bytas" (nu talar vi alltså INTE om trasiga implantat) och jag blev alldeles stum inför hennes påståenden.
Jag vill inte klanka ner på paret Malm. Vet en nöjd kvinna som opererat sig på deras klinik på Stora Essingen. Men jag blev verkligen paff och kände inget förtroende för henne. Är van vid att man uttrycker sin åsikt lite mer nyanserat. (Så svårt att förklara hur jag menar...)
För egen del tror jag att man får räkna med byten och ev. komplikationer osv. vad man än har för sorts implantat och att man ska akta sig för att säga bestämda saker om framtiden! Vi som gjort det här har gjort våra val och tagit vissa risker och det är vi förhoppningsvis medvetna om.
Förresten så stod det att dom tar 32 000 kr för koksalt. Inget om pris för andra implantattyper......
Tack för ditt svar, om chic. Jag har mailat dit, men hon lät inte så intresserad,när hon svarade. Så jag har bestämt mig att ringa och kolla nån annanstans. Är det nån som vet, om man kan få avbetalning hos nån annan klinik?
Så valet står mellan läkarhuset och liss liss!
kvinnan:
jag opade mig 2:a juni på liss och liss, och kan VARMT rekomendera dom. Super trevliga, till skillnad mot läkarhuset.
Hejsan
Kvinnan, bli medlem på plasticsurgery.mylava.net. Där finns bilder och mer än 1000 medlemmar. Många har gjort bröstförstoring, medan några har en massa frågor precis som du. Du kommer säkert bli beroende av sidan, det blir de flesta bara de hittar dit hihi.
Kramis
Medical Finance erbjuder lån, men enligt experterna här på BT blir det billigare med ett vanligt banklån. Man behöver tydligen inte uppge vad man ska ha pengarna till. En tjej hade visst uppgett "möbler" fast hon köpte något annat för pengarna.
Hej på er!
Har läst och läst alla inlägg om bröstförstoring, och har nu själv loggat in för att kanske få lite svar och prata med er som har eller är i samma situation. Har länge funderat på att göra en op, har nu äntligen bokat tid för konsultation på kosmetisk kirurgi i malmö, någon som har erfarenhet av dem? Är inte lätt att veta vilka man ska välja. Har också funderat på koksalt, blir de mer naturliga, mjukare än silikon? Storleken vet jag inte alls runt 300 kanske, har lite a nu, som ni hör så är mycket oklart. Vore så glad om nån ville prata lite...