• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Nyfniken

Rat: Jag håller tummen för att allt blir bra med din Mamma!

Kram

• Nyfniken

Kan ni ge mig tips på bra bh-shopping via nätet? Inte Victorias secret bara, de är de enda jag redan känner till..

Tack på förhand!!

• pickolina

Rat - Vad trist! *kramar om*

• Rat

Tack! Vad gulliga ni är.

Swing:
    Håller med Pickolina om att ert förhållande låter bra. Min kille är inte alls lika positiv till att jag går ut tyvärr.....men jag gör det ändå när det blir dags

• miiia___

Hej.. har läst många bra inlägg.. ska själv göra en bröstförstoring om 3 veckor=).. Har lite frågot ja skulle vara väldigt tacksam om jag fick svar på.. Jag har nu ungefär 75A,70 B.. har tänkt att ta 350 eller 375, är det någon som vet om det är stor skillnad? och vad får man för storlek efteråt? Har försökt med "rismetoden", är den bra? Kram*

• miiia___

Hej, någon som testat rismetoden? fungerar den?

• miiia___

Hej.. har läst många bra inlägg.. ska själv göra en bröstförstoring om 3 veckor=).. Har lite frågot ja skulle vara väldigt tacksam om jag fick svar på.. Jag har nu ungefär 75A,70 B.. har tänkt att ta 350 eller 375, är det någon som vet om det är stor skillnad? och vad får man för storlek efteråt? Har försökt med "rismetoden", är den bra? Kram*

• miiia___

• Swing

miia___

Hej! Jag gissar att du får en full C eller liten D-kupa.
    Själv hade jag full B och 360g gav mig full D, som passar min kropp perfekt. (I vissa stelare modeller måste jag ha DD, som inte är samma sak som E, där ju kupan har vidare omkrets).
    Lycka till!

• Swing

Så stor skillnad är det inte, förresten! Jag var nästan sömnlös dygnet runt i flera veckor för att jag velade mellan 320 och 360. Så här i efterhand är jag superglad att jag tog 360, för annars hade det blivit ännu större klyfta mellan osv. Mindre hade helt enkelt blivit för små.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an