Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Famous, Swing och Zemi :
Allt stannar mellan oss! Dessutom var det ju bara ett möte mellan fyra goa tjejer.
Ja, nu skickar vi en tanke till alla som inte klarade sig eller miste någon den 11/9. Jag ägnar även en tanke till alla som fallit offer pga dess efterföljder.
Kramar till ALLA!
famousfairy
Skönt att höra att du lever
Klart jag vill följa med nästa gång! Du vet varför jag inte kunde den här gången.....jag var tvungen att följa med till sjukhuset. Det är lite bättre nu i alla fall.
Usch, jag tänker också på New York i dag, var där den här tiden förra året, det såg så tomt och ödsligt ut på platsen nu. Bara ett stort hål
Annars längtar jag tillbaka dit, speciellt i september månad
Pettman
Vet inte om mina minskat SÅ mycket, men de har "sjunkit" ganska mycket och jag upplever dom nog därför som lite mindre, men det är jag bara nöjd med
kram
Jepp, det som sades under kvällen stannar mellan oss. Inga konstigheter
Hejsan
Pettman, det dröjer ju några veckor/månader tills svullnaden går ner. Men sen töjs muskeln och då kan de uppfattas/blir som större igen. Mina bröst har i stort sett likadana ut, storleksmässigt då. De har ändrat form lite och har sjunkit så att säga. Jag opade mig 25 nov 2005 förresten.
Kramis
Tärnasara
Va bra att de inte minskar så mycket, för nu har jag vant mig vid dessa, känns som jag haft dem i en evighet. Jag la in 450, fast med anatomiska gelehallon så ser de naturligt ut. Jag e 173 lång.
Va kul att ni svara. Tror Ni jag kan handla BH:ar nu förrästen. 3v imorgon sen op
Kram på Er alla ;)
Vill tillägga att jag fått 3 barn sen 2002, min äldsta är fyra så brösten var skrynkliga som russin, de sov sidan om mig på madrassen ;)Brösten alltså! men nu är där inte en enda skrynkla!! Det är underbart.
Va glada ni verkar här, precis som de ska va. Kul att läsa
Kramizzz
Isis22
Jag la in 425cc anatomiska gelehallon! Det går verkligen upp och ner det där, idag tycker jag inte dem är för stora! Det beror så vilka kläder man sätter på sig! Nu vet jag vad jag inte ska sätta på mig så att det inte ser ut som man är fet utan bara är bystig!
pettman
Jag är lika lång som du, tänkte höra vilken storlek fick du?
Tärnasara
Jag vet inte riktigt stl ännu, förutom att de då e 450. Jag ska ju ha sportbh i 1v till dygnet runt och nästa vecka bara dagtid i 3v. Så jag ska prova lite bhar nästa vecka. Full C-kupa kanske, lite till men bröstmuskeln är fortfarande svullen. Så fort jag vet så skriver jag.
Jag vill inte de ska bli mindre så jag hoppas som några skrev att de inte sjunker ihop så mycket mer!
Ha de så länge
pettman
Jag upplevde att mina bröst efter att svullnade gått ner, kändes och såg större ut!
Det beror väl antagligen på att muskeln ger efter!
Så jag tror inte du behöver vara orolig att dem ska bli mindre!
Kram