• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • miiia___

ok tack..ja har med varit sömnlös flera nätter=) för jag kan bara inte bestämma mig.. men jag tror ja väljer 375.. bara de inte blir för stort..=/ jaja ja längtar väldigt=)

• Nancy pancy

Godagens!
    Är det någon som vet om/hur ett par sillisar förrändras efter en graviditet? Jag är inte gravid idag men hoppas på att bli det de närmsta åren!!! :=)

• Rat

Snart har det gått sex mån. sen min operation. Tiden går så himla FORT!
    En sak som bekymmrar mig är att jag haft lite ont i går i dag. Är det någon annan som haft det efter så lång tid? Är det normalt?
    Inte jätteont alltså

Famousfairy
    Vart har du tagit vägen? saknar dig stumpan

• pettman

Ni erfarna!

Hej här på tråden. Ni som vet, opererades 16 dagar sen med gelehallon, har inte ont och de är jätte fina. Blir de mycket mindre än vad de är Nu tror Ni? De var ju jätte svullna som sagt första veckan men nu är det bara höger bröstmuskel som är lite spänd. Hur länge minskade Era. Jätte glad om Ni vill skriva hur det var för er. KRam och Tack från Pettman

• famousfairy

Hi there!!!
    jo vet inte , inte orkad. Träffan var väldigt kul. känner bara att man ska va försiktig med vad man skriva nu!?
    Rat..kan inte du och pickolina hänga med om vi gör om det?
    jag har haft ont till i från, ibland väldigt obehaglig. ha nästan varje dag lite här o där.ska på koll om en månad! Men de börja bli fina!! Skulle aldrig ha klarat min vikt ökning utan dom!

till er som undra över storlek= ris test, ris test, ris test.. en liten kinesisk skål är ca 3dl, bredden ca 10cm och projection ca 4-5 cm. Kolla med kokt ris, och sen när du ha kämpad med det.. (jag gjorde jätte vackra anatomiska bröst) och ha nästan bestämt dig (vill du inte vara för liten? eller för stor?).. gå över till okokt ris i fötterna på strump byxor och ha på en "billig" (stadion's eget) sport bh.
    hej så länge!!

• Zemiramis

Jag vill också gärna veta hur brösten beter sig vid en graviditet och amning efter en op. Någon med erfarenhet?

Famous: p
    På vilket sätt menar du att du är försiktig med vad du skriver nu efter träffen?

Det var buskul att träffa er! Jag gör gärna om det.

• famousfairy

zemi.. misförstår mig inte .. det är bara jag.. jag ville bara inte skriva nåt dumt nu när jag är inte helt anonym längre!
    det var jätte kul att träffa er...

• Swing

Visst vet vi mer om varandra efter träffen och är inte så anonyma längre, men jag ser det inte som något problem eftersom jag tar för givet att allt stannar oss emellan. Kram!

• famousfairy

absolut.. så ska det vara och förbli.. jag kan vara lite paranoid ibland.. ha! så egoistiskt!!! eller?
    ha en bra dag allihop,

jag ska ha en liten tyst stund för The Twin Towers och Pentagon

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an