Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Gokväll alla glada!
Är det någon som vet om Moderate Plus Profile (Cohesive II) är hög eller låg profil???
Vad kostar en konsultation på Victoriakliniken? Brukar klinikerna ha operationstider i mellandagarna?
Rastafru
500 kostar det på Victoriakliniken. Vet inte om de har operationstider under mellandagarna men jag tror inte det
Jag funderar på ett bröstlyft, men för tillfället ligger jag 4-5 kg över min vanliga vikt. Jag hade tänkt att gå ned dessa kilon långsamt och hälsosamt. Är det någon som vet hur det kan påverka bröstens utseende om man opererar brösten innan viktnedgång? Jag har tänkt att det är en så liten viktnedgång att det inte spelar så stor roll, men vad säger ni?
Nancy pancy
moderat plus profil är mellan profilen hos Mentor. De har ingen låg profil men dersa lägsta profil heter moderat. (och den är högre än t ex Perteses låg profil men lägre än mellan profilen hos pertese)
Moderat plus är högre än moderat men lägre än hög profil hos mentor.
( för övrigt har vissa leverantörer implantat som de kallar låg profil som motsvarar andras mellan profil)
Hej på Er! Precis hittat hit och känner ingen som är bröstopererad. Fick mina gelehallon 6 dagar sen och tacksam om Ni kan säga att så som jag ser ut nu!!! Visst är de jätte svullna, det är väl inte bara mina :) När börjar svullnaden minska ungefär. Tacksam för svar och hoppas kunna bidra med några roliga inlägg. Fast jag vet att Ni har så kul här redan.... Kram på Er
Herregud vilket förvirrande inlägg jag skrev :) ....men det är ju tyvärr lite rörigt med alla olika implantat.
kramar
Jellomoon:
Jag hängde med!
Kram
Hej!
Jag lyckades äntligen hitta en sida som är aktiv gällande bröst operationer =)
Jag tänkte berätta lite vad jag pysslar med och sen fråga hur länge ni tror att jag behöver vara sjukskriven från mitt arbetet(Jag vet att det är min doktor som kan ge mig det bästa svaret men jag är väldigt otålig nu) Haha!!
Jag jobbar som Byggnads målare och arbetar med överkroppen hela dagarna.Det är väldigt tungt och påfrestande för kroppen.Det går inte en dag utan att man måste jobba hårt med både armar och axlar, det är desutom omöjligt att få andra lättare arbets uppgifter.
Så hur länge tror ni jag behöver vara sjukskriven? Själv är jag inne på 2månader.Vad tror ni om det??
MVH Målaren =)
Skit också!!!!!Jag kan inte följa med ikväll. Det har kommit saker emellan som jag måste vara med på. Det får bli en annnan gång...om det blir någon