• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Zemiramis

Paradise: Jag gjorde min op den 11:e juli och det har läkt kanonbra! Jag har inte hört att skulle vara bättre tex vintertid ist för sommar.

• Rastafru

Swing: Men vad konstigt jag som hade hört att koksalt kändes mjukare än silikon, lite mer vattnigare..??

• Alaska

Paradise: Jag gjorde min op för 3 veckor sen den 1 augusti och det har läkt jättebra på mig med. Min kirurg sa att enda nackdelen med att opa sig mitt i sommaren är att det blir varmt eftersom man ska ha sportbh dygnet runt den första tiden

• Anneli23

Rastafru
    Jag är opererad på KKAB och jag kan intyga att de har geléhallon (för jag har det själv). Vet inte alla märken de använder men jag själv har Nagor och sen vet jag tjejer som har fått Mentor där också.

• Rat

Rastafru

Jag är opererad på Victoriakliniken och kan varmt rekommendera dom. Fick en komplikation med en inre blödning, men det berodde inte på dem (fick en hård knuff rakt på bröstet några veckor efter operationen). Priset får man reda på vid konsultationen.
    Jag har hört att risken för kapselbildning är mindre med texturerad yta på implantatet, vilket inte finns med koksalt (här i sverige i alla fall).
    Jag är jättenöjd med mitt val och ångrar mig inte. Lycka till med ditt!

• Swing

Rastafru: Det finns ju många olika uppfattningar om hur saker och ting känns. (Urdum liknelse, men även vatten kan ju kännas hårt, jfr magplask)...)
    I t.ex. USA används ju ofta 'påsar' som fylls när dom är på plats inne i kroppen och ibland/ofta fylls dom på lite extra och det är klart att det blir mer spänt/hårt.
    På flera sajter har skrivits att KKAB inte har geléhallon, men det kan ju ha ändrats och hur som helst verkar dom inte ha McGhan, som flera välrenommerade kliniker i Sthlm använder. Om det är någon kvalitetsskillnad till fördel för dom dyrare är ju svårt att veta.

• Rastafru

Rat: Hur blev du bemött på victoriakliniken efter blödningen? Måste du göra om operationen? Vad görs åt det?

• maniack

27 dagar kvar! Fick min optid ändrad till den 20/9. Det är snart alltså!

Men finns det ingen som blivit opad av Ulf Samuelsson? Tycker det verkar så konstigt.

Rat:
    Jo det känns skönt när man bestämt sig. Bara den här jäkla väntan. Kommer hinna ändra mig ang. storlek & allt annat tusen gånger innan det.

• Swing

Blir det någon träff i Stockholm nästa fredag den 1 september?
    Det börjar närma sig och jag undrar om det finns något planerat. Är det inte lämpligt att skriva detaljerna här kanske den som ordnar det hela i så fall kan lämna en mejladress så att vi kan få kontakt och besked om var & när.

• Rastafru

Finns det någon stans man kan se bilder på bröst med runda gelehallon? För KKAB har väl bara runda?

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an