• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • famousfairy

PS 245 har jag,,, ca en liten kinesisk skål kokt ris!! Jag lova! jag mätt! sen ta 250 okokt i knä trumpor och stoppar det i en billgare sport bh (stadium 180sk medium)
    och går omkring.
    förresten du får en sportbh från AK och jag är JÄTTE nöjd med behandlingen!!

• alexaa

famousfairy: Hur stor är du förövrigt?? alltså längd och vikt..om man får frååga=)hihikram

• pickolina

Tine J

Eftersom jag haft både silikon och naturliga bröst i exakt samma storlek och använt exakt samma behås så kan jag intyga att silikon inte är större än de ser ut.... Mina sillisar såg inte mindre ut än mina naturliga bröst, när de var i samma storlek... Det såg exakt lika ut...

Att folk reagerar på att brösten är mindre än vad de trodde att tex en D-kupa skulle vara är för att folk inte riktigt vet hur bröst- och bh-storlekarna är.

Vanligaste storleken bland normalviktiga tjejer är B-kupa... Å om man då hör alla lite rundare kvinnor med stooora bröst säga att de har tex D-kupa så förknippar man D-kupa med jätte bröst. Att sedan en D-kupa i omkrets 65-75 är mycket, mycket mindre kanske man inte vet eller tänker på utan man har den mentala bilden av att en D-kupa är stoooort.

• miss moon

alexa: jag har inte bestämt än, har försökt få tag i citadellkliniken Landskrona el. Helsingborg för konsultationstid, men e ingen som svarar, de kanske e semester tid. funderar på viktoriakliniken också. Jag vill op. mig runt oktober november så det drar ihop sig lite=) har du bestämt datum än?

Tine J : låter jättebra, deras hemsida e väldigt bra också. Lutar åt citadellkliniken eftersom den ligger närmare, men om det inte känns bra där kommer jag kontakta viktoriakliniken.

jag vill spola fram tiden tills allt e klart!

• famousfairy

alexaa,
    jag är 160 lång och nu ca 50k men var runt 48 när vi bestämde storlek..

• Johnna

hejsan.. Provar o skriva samma inlägg som jag skrivit på en annan tråd men det vaerkar vara mer rörelse här.. Har varit på konsultation där de berättade hur op skulle gå till. Tydligen sövs man inte ner helt utan är såpass med att man kan säga till om det gör för ont typ.. men ändå såpass borta att många ligger o pratar om massa orelevanta grejjer under operationen. Grejjen med det här ska vara att man är mycket piggare efteråt o kan åka hem ganska omgående då man inte blivit sövd. Nån som gjort en sån op??

• famousfairy

johanna .. jag har PRECIS svarade dig på andra tråden, men häng med här du!!
    Alexaa..
    tycker din storlek låter bra!!
    ..träffad gamla vänner idag.. de visste inte tyckte jag såg bra ut, var helt chockade när jag berättad sanningen! de var sååååå naturliga!!

• Johnna

ok ;) jag är alldeles för otålig, just operationen skrämmer mig verkligen och det är det enda som gör att jag inte ringer o bokar tid på en gång. Det borde ju vara som med kejsarsnitt, att man är vaken men känner lixom inget..Visst?! ;)

• famousfairy

Johanna, ha inga barn själv men förmodligen ja det är mycket möjligt. Artikeln var i en engelsk dagstidning som heter Daily Mail new breasts during lunch hour eller nåt. jag ska kolla.. det är någ många här på tråden som kan hjälpa dig, men ring Akademikliniken kanske.. för info eller sophia hemmet, De bruker ligger lite förre i utveckling här i sveige.

• famousfairy

ok google, Daily Mail new breasts. det är den första som kommer upp "diary of a lunch time boob- job"
    There you go!!!

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an