Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Hej. Har hängt med länge och läst nästan allt här, kändes att det var dags att själv skriva nu.
Jo, jag har varit på konsultation hos både Victoriakliniken och idag hos Akademikliniken. Är heelt platt nu och vill ha en B/C kupa. Båda klinikerna rekommenderade mig runt 250cc. Hos AK blv det "LF anatomiska". Det kändes rätt ok kanske rädd för att det blir lite litet. Men på torsdag ska jag träffa Ulf Samuelsson hos AK och kommer vi bra överens ska jag troligtvis välja dem.
Charles kändes för opersonlig och han var för stressad, han ville bestämma allt utan att lyssna kändes det som. Tyvärr, för miljön var underbar.
Jag vill gärna prata med dem som har haft samma förutsättningar /mål som mig. Eller har varit i kontakt med samma kliniker. Alla andra också!
alexaa
Tror att jag tänkte precis som dej innan. fast jag valde mellan 280 och 320. Är så glad att jag valde dom större och blir du mest besviken om de blir för små så tycker jag att du ska ta 290.Skillnaden mellan 270 och 290 är så lite så jag tror knappt att det påverkar bh storleken. Jag tror inte heller att folk kommer att se dig som "hon med sillisarna" för det blir inga jättebomber om man håller sig kring 300 om jag ser på mej själv och vi väger ju ungefär lika mycket och är nästan lika långa. Nu har du ju lite större innan än mej så jag tippar på att 290 på dej blir som en 320 på mej. Men som sagt jag är ingen expert men det är vad jag tror.
välkommen hit maniack!
Ja, Charles kan ge ett lite stressat intryck ibland. Jag har träffat honom några gånger vid olika tillfällen och han har varit på olika humör varje gång, men jag litar helt på hans kompetens
tror ni att folk kan se på mig..alltså utan på kläderna..att jag har opererat brösten om jag tar 290?
alexaa
Tänk att du gör det för din egen skull och du kommer säkert att vara jättestolt över din nya kropp om du opererar dig och då bryr du dig inte om ifall någon märker vad du gjort! Men man tänker så där innan, jag vet, men med kläder så tror jag inte att så många lägger märke till det. Det är bara de närmaste som vet exakt hur man såg ut innan.Eftersom 290 inte blir onormalt stort i förhållande till din kropp så tror jag inte att folk runtomkring kommer tänka på att du är opererad.
de låter bra=) haha gud va svåt detta ska vara då=)
alexaa
Du är inte den enda som våndats här. Välkommen i klubben
She's back!!! hej! allihop! hinna inte nu men ska läsa på och häng med igen snart!. familjen tycker jag se underbart ut!!! Gud var kul!
hej alla nya! jag ha anatomiska 245 410MM inte 280 vilket jag tyckte var snäppet för stor, annars hade det varit 225 (tror jag) och det var för liten .. gick omkring med 250 ris och kände att det var min "max"
hej så länge och njut av era kroppar! Ha haft mina sedan 20 april och de mår bra! och jag med!! KRAM
kan någon bestämma hur stora bröst jag ska ha tack??=)
hej, Jag op mig op AK, tyckte att 225 skulle räcka sen hon tyckte att det var för små.sen fick jag välja mellan 245 och 280, jag vänjade mig med 245 eftersom 280 var helt enkelt lite för stor men jag är jätte glad att jag ej tog de mindre , Det var min läåkares råd .. och hon hade helt rätt!!
ej Bimbo,, snyggt välkommen till gänget!!
KRAM